Site icon מקומון רמת גן

מצבה ייחודית בתקציב קטן- אתם יכולים!

קרדיט: pexels.com

רגעים של פרידה מדמות יקרה לנו שעזבה את העולם והותירה אותנו בודדים בלעדיה, אלו רגעים מורכבים ולא פשוטים לכל אדם, נדמה שבימים אלו בהם אנחנו למרבה הצער מלווים לדרכם האחרונה לא מעט ממיטב בניה של הארץ הזו, הכל כואב וחשוף יותר, ותחושת הבדידות מתעצמת, בוודאי לאור המצב הלא פשוט שאנחנו נותרנו להתמודד עמו בעולם החי. ובכל זאת, יש פינה אחת שיכולה להביא לנו מרגוע ונחמה- המצבה שנעמיד על קברו של הנפטר. רק מי שעבר זאת יודע עד כמה זה מנחם לחזור לקבר מעוצב ומושקע שהנחנו בו את מיטב כוחנו ועיקר אהבתנו, תחושת החיבור והקשר המתעצמים משיבים לנו את הנפש. יחד עם כל זאת, הבעיה הגדולה והעצובה היא בעיית התקציב. האם ניתן להתקין מצבה ייחודית בתקציב דל? הרשו לנו להציע לכם מצבה מאבן אחת– המצבה הכי מושלמת וייחודית שתמצאו במחיר נוח במיוחד.

איך זה יכול להיות

התרגלנו לחשוב שכל דבר טוב וייחודי יותר עולה יותר, זה נכון ברוב המקרים וזו הסיבה שלמשל מצבות משיש מיוחד או אבן יקרה אחרת יהיו יקרות בפער משמעותי על פני מצבות מאבן ישראלית רגילה, וכמו כן שילוב צמחייה יוקרתית ומפלי מים ייקרו את המצבה על פני מצבה בסיסית שכוללת רק כיתוב ומעט צמחייה פשוטה. ועם זאת, במקרה של מצבה מאבן אחת זה ממש אחרת, כיוון שמדובר באבן שמניחים אותה במצבה הגולמי הטבעי, בלי שיוף, חיתוך וחיטוב, מה שמוזיל את העלות באופן בולט. אם אתם מחפשים מצבות בצפון או בכל אזור אחר בארץ סביר להניח שנתקלתם בלא מעט מצבות מיוחדות כאלו, בהן אבן טבעית בגוון וצורה מופשטים ואבסטרקטיים מושכת את העין ומעניקה מראה מיוחד ונדיר למצבה, גם בשילוב צמחייה פשוטה יחסית. כן, זה אפשרי עם אבן טבעית, בגדלים שונים, ויש לא מעט אנשים שיש להם את התקציב להוציא הון על מצבה ובכל זאת בחרו באופציה הזו, שכן למראה הטבעי הזה יש עליונות על כל מראה אחר.

למי זה מתאים

מצבה כזו משדרת בעיקר חום וחיבה, אכפתיות והמון רגשות טובים, בשונה ממצבות שיש וגרניט יוקרתיות ומבריקות שמשדרות קרירות מעטה. האבן הטבעית היא בגוון מט וטבעי לחלוטין, ויש לה חן שיש רק לטבע להציע לנו. אבן ושיש שלומי מייצרים ומעצבים את כל סוגי המצבות וגם מצבות אבן אחת באין סוף שילובים ואפשרויות בכל טווח מחיר שיתאים לכם. אצלנו תוכלו למצוא מצבות משיש חברון, שיש טורקי, שיש גרניט, שיש גלילי- טבעי

Exit mobile version