Site icon מקומון רמת גן

מערכת VRF – מהי ולמה היא מומלצת?

אם אתם מחפשים מערכת מיזוג אוויר חדשה, בחברת ס.א.א. הנדסה ומיזוג אוויר, שנחשבת לחברה המובילה בענף, עם מוצרים חדשניים, ייעוץ ושירות לקוחות מסור ומקצועי, תמצאו מגוון אפשרויות! מערכת vrf, למשל, מציעה יתרונות רבים עבור מבנים מסחריים שזקוקים לפתרונות מיזוג אוויר מתקדמים.

קרדיט: freepik

הפופולריות של מערכת vrf

למרות שאנשים רבים מכירים את מערכות מיזוג האוויר הקונבנציונליות המורכבות מיחידה מרכזית גדולה השואבת אוויר, התקנת מערכת vrf מוכרת פחות, אבל היא צוברת רלוונטיות בשנים האחרונות, והופכת לפופולרית יותר ויותר, במיוחד במבנים מסחריים גדולים שבהם צרכי מיזוג האוויר כרוכים בהפצת מיזוג אוויר קר או חם במקביל לחללים שונים במבנה. תיכף תבינו גם מה זה אומר בדיוק.

כדי להבין היטב את היתרונות של מערכת vrf, נתחיל בהסבר קצת על הטכנולוגיה וכיצד היא שונה ממערכת מפוצלת הנראית לעתים קרובות בבית, או יחידת גג. מערכות מיזוג אוויר בזרימת קירור משתנה (VRF), הן שיטות חסכוניות מאוד באנרגיה לוויסות מדויק של הטמפרטורה בתוך מבנים מסחריים.

הקירור או החימום מתרחשים במקביל באזורים שונים במבנה

ברוב המקרים, האזורים או החדרים בתוך מבנים מסחריים דורשים טמפרטורות הפעלה משתנות. דרישות החימום והקירור של אזורים אלה משתנות בהכרח לאורך היום, בדרך כלל עקב תפוסה משתנה, תאורה וציוד משרדי כבד שפולטים חום, ושינויים בטמפרטורת החוץ.

ההשפעה המשולבת של הטמפרטורות הפנימיות והחיצוניות הללו פירושה שחללים שונים בתוך הבניין דורשים קירור וחימום בו-זמנית כדי לשמור על סביבה פנימית עקבית ונוחה.

בגישה זו, מערכת vrf מעוצבת היטב של שחזור חום, תשרת באופן אופייני אזורים הידועים בעומסי קירור וחימום שונים, ולכן יכולה לפזר מחדש עודפי חום מאזורים הדורשים קירור לאזורים הדורשים חימום. במילים אחרות, מערכות VRF מתוכננות לספק יעילות אנרגטית אולטימטיבית שמותאמת לצרכי הקירור או החימום של המבנה.

כמה מילים לסיום

אם אתה הבעלים או המנהלים של עסק, וחווים תנאי בקרת אקלים מתחת לרמה, כדאי לבדוק את היתרונות של מערכת vrf שמשווקת ומותקנת על ידי חברת ס.א.א. הנדסת מיזוג אוויר.

עם ותק של למעלה מעשרים שנים בתחום, צוות המומחים שלנו יסייעו לכם להשיג יעילות מעולה ונוחות עקבית של טמפרטורות נעימות ומדויקות בכל המבנה שלכם.

 

Exit mobile version