שירות "תור בקליק" מתרחב לסניפי דואר נוספים ברמת גן • מעתה מזמינים תור מראש לפני ההגעה לסניף הדואר ומצמצמים את זמן ההמתנה • ההגעה לסניף נווה רם ברחוב האצ"ל 6 תתאפשר רק בהזמנת תור מראש, ומתווספת לסניפי בית הדואר ואואזיס בעיר, בהם ניתן שירות בשבועות האחרונים באמצעות "תור בקליק" בלבד
בשורה לתושבי רמת גן. בקרוב יצומצמו משמעותית זמני ההמתנה בסניפי הדואר ברחבי הארץ. אחרי פיילוט מוצלח בן חודשיים, חברת דואר ישראל הרחיבה במהלך חודש ינואר את שירות זימון תור מראש לעשרות סניפי דואר, בהם סניף נווה רם ברחוב האצ"ל 6, בדומה לסניפי בית הדואר ואואזיס בעיר. החל ממרץ 2021, תתאפשר הגעה לסניפים רבים ברחבי הארץ, רק בהזמנת תור מראש, באמצעות אתר החברה, באפליקציה בנייד, או בשיחה טלפונית למוקד 171, וזאת על מנת לחסוך זמן ללקוחות ולהימנע מהמתנה ממושכת בסניף.
שירותי דואר לתושבי רמת גן ניתנים כיום באמצעות 21 יחידות דואר: 12 סוכנויות וסניפי דואר, ותשעה מרכזי מסירה לרווחת התושבים.
בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות, תתאפשר מחודש ינואר הגעה לשישים סניפים נוספים, בנוסף לתשעת סניפי הפיילוט, רק בהזמנת תור מראש, וזאת על מנת לאפשר ללקוחות לתכנן את מועד הגעתם, ובכך להימנע מהמתנה ממושכת בתור. מהלך זה יאפשר לנו להיערך נכון לביקושים, להסיט משאבים ליחידות עמוסות, ובכך לקצר זמני המתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות. בתקופת הקורונה הנושא הינו קריטי לצורך שמירה על הנחיות התו הסגול, ועל מנת למנוע המתנה בשטחים הציבוריים מחוץ לסניפים. במהלך השנה ובהתאם לביקושים ביחידות השונות, יתווספו מאות סניפים נוספים בהדרגה".
החל מה-2 במרץ ניתן יהיה להגיע כאמור לסניף נווה רם רק בהזמנת תור מראש באתר הדואר, באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171, כאשר כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים. בנוסף, יוצבו דיילות להדרכת הציבור וייתלו שלטי הסבר. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.