Site icon מקומון רמת גן

מי דואג לזכויות העובד שלכם?

נראה שככל שהמצב הכלכלי הופך להיות חסר ודאות כך יש יותר מעסיקים שמעדיפים להקדים רפואה למכה ולפטר אנשים גם בניגוד למה שנהוג על פי חוק. הראשונים שסובלים מכך הם בדרך כלל עובדים שעלולים להיתפס כפחות פרודוקטיביים ומועילים לחברה, גם אם החוק אינו מאפשר להם לעשות זאת בקלות. החשש של עובדים רבים מכך שאף אחד לא חסין מוצדק ככל שאנחנו רואים מקרים מקוממים גם של פיטורין בהריון או במצבים רגישים אחרים בחיים. כשאין יותר סנטימנטים ואין מורא של חוקי העבודה יש גם מי שפוגע בזכויות עובדים וגורם להם לאבטלה על כרחם. במקרים כאלה רצוי ומומלץ לפנות בכל זאת לעזרת עו"ד לדיני עבודה, משום שמגיעים לכם פיצויים ועוד זכויות נוספות. זאת למרות שכר הטרחה של הייעוץ המשפטי שעשוי אולי להרתיע בהתחלה את הפונים. עו"ד אורן טל ומשרדו מתמחים בייצוג של עובדים רבים במקרים שונים של פיטורין לא מוצדקים ומסייעים לרבי לתבוע את זכויותיהם.

credit: canva.com

מה חשוב לדעת על עבודה ופיטורין?

יש חוק בישראל וגם אם נדמה לכם שמעסיקים חוששים ממנו תתפלאו לדעת שלא פעם נוהגים בניגוד לחוק רק משום שיודעים שלא כולם יתבעו אותם. יש לדעת כי על פי דיני עבודה פיטורין יכולים להיעשות רק לאחר שימוע שבו יינתן לעובד סיכוי לשנות את ההכרעה ותהיה לו הזדמנות להשמיע את הצד שלו בסיפור. כך שלא תמיד זה סופי ואפשר אפילו לבוא עם עורך דין לשימוע כזה כדי לנסות להילחם על הזכויות ולהבין למה מפטרים אתכם. אם פוטרתם ללא שימוע, ללא הודעה מוקדמת וללא שמירה על הזכויות שלכם, שמורה לכם בהחלט הזכות לתבוע ולקבל את הפיצויים שמגיעים לכם או את משרתכם בחזרה, במקרים שבהם זה אפשרי. לא כדאי לוותר מראש על כך כי תמיד יכולות להיות הפתעות אם נלחמים על הצדק שלכם.

להיעזר במומחים בלבד

מומחים שעוזרים לכם חייבים להיות מנוסים ומעורים בכל התחום, כולל פסקי דין אחרונים ותקדימים משפטיים שעשויים לסייע לכם או לפעול נגדכם. כשאתם פונים לעזרת עו"ד דיני עבודה, מומלץ לבדוק את ניסיונו ולשאול אותו לדעתו במקרה שלכם ומה הוא חושב שעשויה להיות התוצאה שתקבלו בתביעה שלכם נגד מקום העבודה. לפי זה תוכלו להחליט אם אתם ממשיכים עם המומחה הנכון לכם לדיני עבודה ולנצח. עו"ד אורן טל מציע את ניסיונו והידע המשפטי שלו בתחום יחסי העבודה לכל מי שנפגע ורוצה לתבוע את הזכויות שמגיעות לו.

Exit mobile version