עקב ריבוי התאונות בקורקינטים חשמליים בחודשים האחרונים, ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, בוחן סילוק מלא של מפעילי הקורקינט השיתופי. ברמת-גן פועלים בימים אלו כ-3 מפעילות קורקינט בעיר: בירד, ווינד ו-LIME. בשבוע הבא ראש עיריית רמת-גן יכנס ישיבה מקצועית ויגיע להחלטה בנושא.
עקב ריבוי התאונות בקורקינטים חשמליים בחודשים האחרונים, ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, בוחן סילוק מלא של מפעילי הקורקינט השיתופי. על אף שמדובר בכלי 'ירוק' שמפחית עומס ופקקים בכבישים, הועלתה דרישה, ע"י משפחות שאיבדו את יקיריהם בתאונות דרכים, לבטל באופן מיידי את הזיכיונות של החברות המשכירות קורקינטים לציבור.
"בישראל בכלל וברמת גן בפרט אין כמעט שבילי אופניים ולכן הקורקינטים, שאסורה עליהם הנסיעה על המדרכות, נוסעים בכבישים חשופים לכל פגיעה ומפגע. הקורקינטים השיתופיים אף יוצרים מטרדים של חסימת מדרכות לעיתים תכופות." אמר ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן. "בשבוע הבא אזמן ישיבה מקצועית אצלי בשיתוף הארגונים והעמותות העוסקות בבטיחות בדרכים, החברות הפועלות בעיר ונציגי המשפחות הנפגעות ".
רק השבוע פרסמה הלמ"ס, נתונים אודות נפגעים בתאונות החושפים כי עד סוף ספטמבר 2019 תועדו בישראל 391 נפגעי תאונות קורקינט חשמלי ביחס ל 154 בתקופה המקבילה אשתקד. מתוכם 27 נפצעו קשה לעומת 12 פצועים קשה בשנה שעברה.
רמת גן אינה מפרסמת את נתוני השימוש, אך לפי מפעילי הקורקינט היא נחשבת לעיר השנייה בישראל בהיקף השימוש בקורקינטים השיתופיים. לפי הודעת ראש העירייה שאמה-הכהן, בשבוע הבא תקיים העירייה דיון מיוחד בנושא הרכיבה על קורקינטים שיתופיים ברחובות העיר בשיתוף נציגי ארגוני בטיחות ונציג מפעילי הקורקינט השיתופי.