Site icon מקומון רמת גן

מחפשים איך להכניס את הילדים שלכם לעולם הכושר?

קרדיט: pexels.com

זה עידן בו לא חסר לנו מידע בניסיון להבין למה קיום פעילות גופנית באופן קבוע, זה צעד מבורך. אנחנו מבינים היום כי אם אנחנו רוצים לעזור לילדים שלנו להרגיש יותר טוב, אנחנו חייבים למצוא חוגי ספורט לילדים שיעזרו להם להתמיד ולקיים שגרת אימונים קבועה לאורך זמן. בקצרה נזכיר כי פעילות גופנית תורמת לילדים שלנו במידה רבה. היא מחזקת את תחושות הביטחון והערך העצמי. היא תורמת לשמירה על המשקל. היא תורמת לעליה בתחושות של אושר, סיפוק וכיוצא באלו. מדוע? כיוון שבעת קיום פעילות גופנית, המוח מפריש אנדרופינים. אלו הורמונים מיוחדים המעוררים תחושה של הנאה, כאלו אשר אנחנו לא יכולים לקבל מדברים אחרים. אגב, אם הילדים סובלים מקשיים בריכוז וכדומה, אנחנו יודעים על פי הוכחות מחקריות, כי קיום פעילות גופנית באופן קבוע, משפר במידה דרמטית ממש, איכויות של קשב וריכוז. אתם יכולים לחשוב בשלב הזה כי אמנם, אתם מבינים כמה זה טוב לעזור לילדים להיכנס לחוגי ספורט לילדים, אבל זה בכלל לא אומר כי הם יתמידו ויחזרו לחוג בכל שבוע מחדש. אנחנו כאן כדי להסביר לכם למה אנחנו חושבים כי פיצחנו את השיטה.

מה אנחנו צריכים שיהיה באותה פעילות גופנית

אז מה אנחנו צריכים כדי לעזור לילדים שלנו לחזור ולקיים פעילות גופנית באופן רציף לאורך זמן? אנחנו צריכים לזכור כי כל אחד הוא אחר וכל אחד מתחבר לפעילות גופנית מעט שונה. אימון קרוספיט הוא ייחודי בגלל שהוא מאפשר לילדים שלנו לעבור בין סוגים שונים של משימות כדי לנסות ולצלוח את כולן. מתחם נינגה הוא מתחם המסודר, בדומה לתוכנית הטלוויזיה, כסוג של מסלול מכשולים עם אתגרים לאורך הדרך. היתרון הוא ברור. הרי מי מאיתנו לא רוצה להצליח לעבור את האתגר הנוכחי ולהגיע למכשול הבא? עצם העובדה כי הפעילות הזו קיבלה כזו תהודה ברשתות הטלוויזיה, הופכת אותה גם כן נחשקת בעיני ילדים רבים.

בנוסף, הפעילות מתקיימת בקבוצה בליווי מדריך. כך שיהיה מי שיראה את הילד שלכם. אם הוא צריך עזרה, מענה אישי וכן הלאה. כך, תראו איך לאורך זמן הוא מפתח ביטחון עצמי, תחושת מסוגלות ועוד.

אנחנו פה בשבילכם ובשביל הילדים שלכם

אנחנו, מיי נינגה, מחכים רק לכם ולילדים שלכם. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע. לפעילות ספורטיבית מיטיבה ומהנה. לפרטים ועוד, אנחנו מחכים לכם בטלפון ובאתר האינטרנט שלנו.

Exit mobile version