Site icon מקומון רמת גן

מחיצות קיר אקוסטיות ניידות

בסביבות העבודה ולצד החיים הדינמיים של היום, הולך וגובר הצורך לחלל שניתן להתאמה, שמקדם פרודוקטיביות, פרטיות ושיתופי פעולה. מחיצות קיר אקוסטיות ניידות, הינן פתרון רב-תכליתי שנועד לענות על הצרכים המגוונים של משרדים ומקומות עבודה מודרניים, מוסדות חינוך, אולמות אירועים ועוד. מחיצות חדשניות אלו מציעות איזון מושלם בין פונקציונליות, עיצוב בר קיימא, אסתטיקה וביצועים אקוסטיים, מה שמשנה את האופן בו אנו מגדירים ומנצלים את החלל הפנימי שבו אנו מבלים שעות רבות מחיינו.

קרדיט: ש.א. מחיצות בע"מ

פונקציונליות חדשנית

מחיצות קיר אקוסטיות ניידות משמשות כמעצור רעש שניתן להזזה ואפשר למקם אותו כל פעם מחדש כדי ליצור חללים זמניים, אזורי ישיבות או תאי עבודה פרטיים בתוך מרחב שהוא פתוח וגדול יותר. העיצוב המודולרי של אותן מחיצות מאפשר הרכבה ופירוק מהיר ללא צורך בהתקנה קבועה ומספק גמישות שאין שני לה, להתאמת חללים בהתאם לכל הדרישות המשתנות של המקום.

ביצועים אקוסטיים משופרים

נדגיש כי מחיצות אקוסטיות נוצרו מראש כדי להפחית רעשים ולאפשר לכל אדם לשהות בסביבה רגועה גם כשהוא נמצא בסביבה עמוסה ודינמית, אך מאז היתרונות של אותן מחיצות אקוסטיות ניידות, מורגשים בעוד מגוון אספקטים.

אחת התכונות הבולטות של מחיצות קיר אקוסטית ניידת היא היכולת שלה למזער ואף למגר את העברת הקול בצורה יעילה ביותר. בענף האדריכלות משלבים במחיצות האקוסטיות חיישנים חכמים ומערכות אוטומציה על מנת להתאים את הגובה, השקיפות והכיוון בהתאם לרמות הרעש ובהתאם לרצונות והצרכים של המשתמש.

מחיצות אלו, שנבנו על ידי חומרים ייעודים בולמי קול, כגון קצף אקוסטי, לוחות בד וכו', מבטיחות אקוסטיקה אופטימלית ומסייעות ליצור סביבות שקטות ונוחות יותר למגוון פעולות, על ידי הפחתת עמעום רעשים ומזעור הסחות הדעת. בין אם זה בסביבת עבודה שיתופית, במתקני חינוך או במקומות אירוח, מחיצות קיר אקוסטיות תורמות רבות לשיפור הריכוז, התקשורת והרווחה הכללית.

עיצוב בר קיימא ומראה אסתטי

חלפו הימים של חוצצי חדרים מגושמים וחסרי השראה. מחיצות קיר אקוסטיות ניידות מודרניות מתהדרות בעיצובים אלגנטיים שיכולות להתאים לכל עיצוב קיים וכן בגימור הניתן להתאמה אישית, שמשלים כל ערכת עיצוב פנים. כמו כן, מחיצות אקוסטיות חכמות תורמות רבות לעיצוב בר קיימא באמצעות אופטימיזציה בשימוש אנרגיה. על ידי חיישנים ניתן להתאים באופן אסטרטגי את המחיצות למשאבי הטבע והסביבה, לווסת את כמות האור שיחדור למרחב וכן את הטמפ' הרצויה בחדר. מחיצות אקוסטיות ניידות מתחשבות ואף משדרגות, את המראה החלל הקיים, מספקות מענה להעדפות האסתטיות ולדרישות המיתוג של חללים מגוונים, תוך שמירה על פונקציונליות מרבית וסביבה בת קיימא.

יישום רב תכליתי

הרבגוניות של מחיצות קיר אקוסטיות ניידות אינה יודעת גבולות. הן מתאימות באותה מידה לשימוש במשרדים המבקשים ליצור חללי מפגש פרטיים, ישיבות מנהלים או אזורי עבודה משותפים, לכיתות הדורשות סביבות למידה גמישות, למרכזי כנסים המארחים אירועים בגדלים שונים, למקומות אירוח המחלקים אולמות אירועים גדולים, לאזורי אוכל אינטימיים במסעדות או במלונות ועוד. כל זה עם היכולת להסתגל להגדרות ותצורות שונות, מחיצות אלו מציעות אפשרויות בלתי מוגבלות לאופטימיזציה וניצול שטח.

קלות ניידות ואחסון

בניגוד לקירות קבועים מגבס או בטון, מחיצות קיר אקוסטיות ניידות מציעות נוחות ללא תחרות בכל הנוגע לניידות ואחסון. הן מצוידות בגלגלים חזקים, וכך למעשה ניתן להעביר אותן ללא מאמץ ממקום אחד למשנהו, מה שמאפשר שינוי תצורה כל פעם מחדש תוך כדי תנועה ולפי הצורך. כשהמחיצות לא נמצאות בשימוש, ניתן לקפל, לאחסן או לשנע אותן וכך לפנות שטח יקר לפעילויות אחרות עד לשימוש הבא.

מחיצות קיר אקוסטיות ניידות מייצגות שינוי השקפה והסתכלות מחודשת באופן שבו אנו ניגשים לעיצוב וניצול החלל. על ידי שילוב של פונקציונליות, אסתטיקה, ביצועים אקוסטיים ורבגוניות, פתרון חדשני זה מגביר את המודעות בקרב מקומות עבודה רבים, ארגונים ויחידים ליצור סביבה דינמית המטפחות פרודוקטיביות, שיתופי פעולה ורווחה לכל העובדים. בין אם נעשה בהן שימוש במשרדים, בתי ספר, אולמות אירועים או מסגרות אירוח, מחיצות קיר אקוסטיות ניידות מגדירות מחדש את הדרך בה אנו מתקשרים וחווים חללים פנימיים בעידן המודרני.

המאמר נכתב באדיבות ש.א. מחיצות בע"מ

Exit mobile version