Site icon מקומון רמת גן

מה עושים אם הגישו נגדי כתב אישום

עורך דין צוואות

credit: pixabay

אין זו חוויה נעימה כאשר רשויות אכיפת החוק במדינה מגישות נגד אדם כתב אישום ובכך בעצם מפנות אצבע מאשימה כלפיו שביצע עבירות על החוק. עבירה פלילית היא מעשה בו אדם עבר על נורמה חברתית מקובלת ובכך פגע בערך מוגן שהחברה הישראלית קבע כי יבוא עונש למי שמבצע אותה. כאשר המדינה חוקרת ומחליטה להגיש כתב אישום נגד אדם כלשהו, כדאי מאוד לקבל ייעוץ משפטי כדי להתמודד מול כוחה של התביעה. עורכת דין פלילית מוסמכת, מקצועית ומנוסה תוכל לסייע לכם במערכה לא פשוטה זו מול האשמות המדינה.

במה יכולה לעזור לי עורכת דין פלילית

אין לזלזל בחשיבות של ייעוץ משפטי טוב כאשר המדינה מאשימה אתכם שביצעתם פשע. למדינת ישראל עורכי דין רבים וטובים שמכירים את הפרקטיקה המשפטית. אל מול המערכת המשומנת הזו, תרצו להוכיח את חפותכם למרות האשמות הקשות או להפחית את העונש אם אתם אשמים אך יש לדעתכם נסיבות מקלות. לכן הסתייעות בעורכת דין פלילית חשובה מאוד למשל בשביל ייעוץ לפני חקירה במשטרה, הכנת כתבי הגנה, טיעון בבית המשפט, דיוני ראיות, טיעונים לעונש וכדומה.

באילו עוד נושאים מתעסקת עורכת דין פלילית

עורכת דין פלילית טובה תכיר מגוון רחב של עבירות פליליות ותדע איך לחלץ אתכם מאישומים בהן. העולם הפלילי יכול להיות מגוון מבחינת סוגי העבירות, ישנן עבירות רצח, עבירות מין, עבירות סייבר ועוד ועוד. ייצוג בעולם הפלילי חשוב ביותר מול המערכת של המדינה שלא תמיד רואה את האינטרס השיקומי של האזרח הקטן ומתחשבת יותר באינטרס הציבורי של הרתעת עבריינים או עונש שהוא גמול על מעשים רעים. כך למשל ייצוג פלילי לקטינים הוא קריטי על מנת לוודא שאותו קטין יוכל להשתקם ולהמשיך את חייו לאחר שיישלם על מעשיו, ולא לסחוב איתו כל החיים את מה שעשה כשהיה נער צעיר. לשם כך כדאי לכם להיעזר בשירותיו של משרד עורכי דין שמתמחה בעולם הפלילים וסייע לאנשים להתגבר על אישומים שונים. משרד עורכי דין לימור הלוי, שלאחר 25 שנים כעורכת דין פלילית, תובעת במשטרת ישראל ובפרקליטות, בעלת ידע רב והיכרות מעמיקה עם מערכת התביעה, בתי המשפט ועוד. לעורכת דין לימור הלוי מאות הצלחות בתיקים פליליים, עם תיקים שנסגרו, עונשים שהוקלו וכו'. אצלנו תקבלו ליווי מלא ודיסקרטי לכל אורך הדרך עד להשגת התוצאה הטובה ביותר עבורכם.

Exit mobile version