Site icon מקומון רמת גן

מה עושה עורך דין לענייני משפחה?

עורך דין מכירת דירה

credit: canva.com

עורך דין לענייני משפחה

תחום דיני המשפחה הוא ענף משפטי רחב ומסובך. בתוכו יש נושאים משפטיים רבים שבאין לידי ביטוי כגון כל הנוגע לנישואין וגירושין, צוואות וירושות ועוד נושאים רבים ומגוונים. כאשר למשל זוג צעיר ומאוהב רוצה להתחתן, ייתכן כי ירצו לחתום על הסכם ממון שקובע הסדרים לגבי הרכוש שאיתו הגיעו כל אחד מבני הזוג למעמד הנישואין וכן לגבי הרכוש המשותף שיצברו במהלך שנותיהם המשותפות.

כמובן שאף זוג לא רוצה להתעסק או אפילו לחשוב על הסיכוי שייפרדו יום אחד, אך כיום כשהסטטיסטיקה היא כי אחד מכל שלושה זוגות שמתחתנים כנראה כן יתגרשו, חשוב להכין את עצמכם ליום שכזה. בנוסף כאשר זוג בוחר לפרק את החבילה ולהתגרש הם יצטרכו להגיע להסכמות לגבי נושאים שקשורים לילדים המשותפים, אם יש כאלו, כמו הסדרי המשמורת עליהם, תשלומי דמי מזונות בין בני הזוג לפי כושר השתכרות וכדומה. לכל זאת ועוד תוכלו לפנות לעורך דין לענייני משפחה בקרית גת.

איזה ייעוץ משפטי אפשר לקבל לגבי סכסוכים במשפחה

עורך דין בתחום דיני המשפחה יהיה בקיא בנושאים רבים שמתבטאים בסכסוכי בין בני משפחה. למרות שעדך "לכבס את הכביסה המלוכלכת בבית", אנו רואים כי בישראל פעמים רבות אנשים לוקחים ריב אל הערכאות המשפחתיות, זאת כדי לעמוד על הזכויות שלהם. אם למשל יש סכסוך בין שני ילדים על הירושה של הוריהם, ייתכן כי תהיה חוסר הסכמה לגבי סעיף כלשהו בצוואה ואפילו שיהיו לכל אחד מהם צוואות סותרות שיהיה צורך לקבוע מי מביניהן תקבע מה יקרה. לשם כך מומלץ להיעזר בעורך דין לענייני משפחה אשקלון.

איפה אני יכול למצוא עורכת דין שמתעסקת בדיני משפחה

עורך דין לענייני דיני המשפחה, בין אם מדובר בעולם הגירושין או בפטירה של בן משפחה קרוב והסדרת ירושתו, הוא בעל מקצוע שחשוב לקבל סיוע ממנו כדי לוודא שכלל האינטרסים שלנו נשמרים. איש מקצוע מנוסה שאנו יודעים כי עזר ללקוחות רבים בעבר הוא האדם המתאים לפנות אליו בשעה קשה שכזו. משרד עורכי דין שירה גואטה בקרית גת מתמקד בתחום דיני המשפחה, לרבות גירושין, סכסוכים בתוך המשפחה, הכנת צוואות והסדרת ירושות, הסכמי ממון בין בני זוג, חתימת ייפוי כוח מתמשך, נושאי אפוטרופסות ומקרקעין. למשרד ניסיון רב בניהול תיקים בצורה מהירה ויעילה, זאת באמצעות ניהול משא ומתן לעריכת הסכם והן בניהול הליכים בערכאות המשפטיות השונות.

Exit mobile version