Site icon מקומון רמת גן

מה חשוב לדעת על אלכוהול לחתונה

קרדיט: Pixabay

מתחתנים? מזל טוב, אין דבר יותר מרגש מאשר לעמוד מתחת לחופה, שלובי זרועות, חוגגים אהבה. חתונה היא אירוע אליו מתכוננים כל החיים ולא פעם, על מנת שהאירוע יהיה מושלם, הרי שצריך להתייחס לאינספור פרטים קטנים, בדרך לחגיגה המושלמת. אי אפשר להתעלם גם מהתפקיד של האלכוהול ביצירת האווירה באירוע. יין ישמח לבב אנוש, אומרים המקורות ואלכוהול הוא המפתח למסיבה בלתי נשכחת. בשנים האחרונות אנחנו רואים איך בר החתונה משנה את פניו, בהתאם לקונספט של המסיבה. אין סוף ליצירתיות ולאופן בו אפשר להסב את הבר לצרכים של בעלי האירוע. לפני שנדון על אלכוהול משלוחים ועל הפרטים הטכניים, אנחנו רוצים לשתף אתכם בכמה טיפים להקמה של בר משקאות מושלם לחתונה. בואו נתחיל עכשיו.

ראשית, חשוב לקבל כמה החלטות משמעותיות

אלכוהול הוא מונח רחב, חבילות אלכוהול לחתונה יכולות לכלול יינות מיוחדים ומשקאות נדירים, הבר יכול להתמלא בקבוקי בירה או קוקטליים והאמת היא שאין סוף ליצירתיות ולמה שאפשר לעשות. משום כך, אנחנו רוצים לעזור לכם להתמקד, באמצעות שלוש שאלות פשוטות:

  1. מי קהל היעד: אולי אתם חובבי יינות מושבעים, אבל אם הקהל שלכם מורכב מאנשים צעירים, הרי שבלי בירה, ג'ין וטוניק וקצת עראק, החגיגה לא תהיה שלמה. אם באירוע יש מספר לא מבוטל של קרובי משפחה, הרי שהמבוגרים בדרך כלל יעדיפו אלכוהול מסורתי יותר, כמו יין או וויסקי. האורחים שלכם, הם האנשים החשובים בערב ואנחנו תמיד צריכים לקחת אותם בחשבון.
  2. על כמה אנשים מדובר: הזמנה מדויקת של אלכוהול צריכה להבטיח שיהיה מספיק מכל דבר לכולם, אבל באותה הנשימה, אנחנו צריכים להבטיח כי לא יהיה יותר מדי, שכן חבל על הכסף. לכן, תמיד טוב להגיע עם רשימת מוזמנים כללית.
  3. מה החוויה אותה אתם מעוניינים ליצור: חתונות צהריים נראות בצורה אחת וחתונות בחמישי בערב נראות אחרת. האלכוהול צריך להתאים לקונספט של האירוע ולהשלים אותו. גם אם אתם לא יודעים בדיוק מה המשקאות אותם תרצו לראות בבר, אל תשכחו לספר לנו איך אתם רואים את האירוע בעיני רוחכם. אנחנו כבר נמצא את הדרך להשלים את התמונה.

אנחנו כאן בשבילכם

חברת 'קופיקו ייבוא שיווק והפצה בע"מ', מלווה אינספור זוגות ישראלים בדרך ליום המאושר. אנחנו מספקים שירותי בר על כל המשתמע מכך כמו גם חבילות אלכוהול, במחירים משתלמים. אצלנו תמצאו אלכוהול מבצעים מדהימים ועוד לא מעט הפתעות נהדרות. ממתינים לכם עכשיו בטלפון ובאתר.

Exit mobile version