Site icon מקומון רמת גן

מה הסוד של נינטנדו – ענקית הטכנולוגיה היפנית?

כל גיימר יודע מי היא נינטנדו – חברת המשחקים מהמובילות בעולם, שעומדת מאחורי סיפורי הצלחה אדירים כמו גיים בוי וכמובן – נינטנדו סוויץ'.
כשחושבים על משחקי וידאו – ישר חושבים על נינטנדו. החברה היפנית זכתה להכרה בעיקר בשנות ה-60 של המאה ה-20 ופרצה מגבולות יפן עם שחרור המשחק דונקי קונג בשנת 1981, בו גם נחשפה לראשונה הדמות של מריו עוד לפני שבכלל קראו לה מריו.
במרוצת השנים נינטנדו היתה אחראית לכמה מהקונסולות המצליחות ביותר בתעשיית משחקי הוידאו וגם למשחקים חובקי עולם ולגיבורים מפורסמים כמו למשל – האחים סופר מריו, פוקימון וזלדה. זוהי חברה שחיה ונושמת חדשנות ויודעת להפוך את החזון למציאות.

צילום: UNSPLASH

פורצת דרך בתעשיית המשחקים

החברה נוסדה במקור בשנת 1889, אבל החלה את דרכה כחברה של קלפי משחק ורק בהמשך עברה למשחקי וידאו.
על אף שהשיקה קונסולות חדשניות שונות ביתיות ומערכות כף יד, אין ספק שסיפור ההצלחה הגדול ביותר שלה היא נינטנדו סוויץ' שיצאה בשנת 2016 ויכולה לשמש הן כקונסולה ביתית וקונסולת כף יד ועם השנים החברה גם שיפרו את הדגמים כולל מסך OLED גדול ברזולוציה גבוהה וכן הארכת חיי הסוללה. חידושים אלה באים ידי ביטוי היטב בדגם המוביל נינטנדו סוויץ 2V.
אז מה יש בקונסולה המצליחה? למשל: הגמישות שמאפשרת משחק יחידני ומרובה משתתפים יחד עם בקרים בשם Joy-Con הניתנים להסרה ותחנת עגינה שמתחברת לטלוויזיה.
הדגמים זכו עם הזמן לתוספת של יציאות USB לחיבור למשטחי משחק חיצוניים וסוללה שיכולה להחזיק גם 9 שעות, צבעים חיים יותר, אחסון פנימי של GB64 וכן תמיכה בראמבל וחיבור LAN המאפשר גישה חוטית לאינטרנט. פשר לבחור בין גרסת הלייט או הסוויץ' הקלאסית או ה-OLED המתקדמת.

 

גיבורים אהובים שמככבים על המסך

נינטנדו הפיקה במהלך השנים כמה מהגיבורים והכותרים האהובים בכל הזמנים. כותרים נוסטלגיים של מריו וזלדה ועוד. האחים מריו האהובים הם גיבורים לא טיפוסיים אבל כובשים את הלב בשלל משחקים כמו פאזלים, מרוצים ועוד כאשר הם יוצאים להציל את הנסיכה פיץ' ויש להם יכולות ומיומנויות שונות. הדמויות של מריו ולואיג'י השתנו אף הן במרוצת השנים במיוחד בגרפיקה ובאינטראקציה ובעולמות השונים כולל אפשרויות למשחקים מרובי משתתפים ומשחקי קרוס פלטפורמות כך שאפשר לשחק גם בקונסולה וגם במחשב.
זלדה הוא להיט נוסף מבית היוצר של החברה היפנית העוצמתית אימפריה בעולם הגיימינג.
סיפור אגדה זה מתאר את ימי הביניים בעלילה שכולה אקשן והרפתקאות עם לינק הגיבור של זלדה. פוקימון מפלצת הכיס הצהובה הפכה באמצעות נינטנדו לתופעה תרבותית כשהכותרים מציעים לגיימרים להפוך למאמני פוקימונים ויש גם את קירבי המתוק שיכול לשאוב פריטים שונים שמאפשרים לו לבצע שינוי צורה.
עם כל הדמויות והגיבורים הללו החברה מפיקה כותרים חדשים – למריו יש הרבה מאוד כותרים שבכל אחד מהם הדמות עוברת גלגולים שונים בין אם הכפלת גודל, יכולת לירות כדורי אש, כוח תעופה, משחקי ספורט מדליקים ועוד.

אתר וחנויות – הפתעות וחידושים לגיימרים בכל הגילאים

מהקונסולה ההיברידית ועד עושר של כותרים. נינטנדו לא עוצרת לרגע ובישראל יש לה גם חנויות וגם אתר של היבואן הרשמי בו תוכלו לרכוש את הקונסולות האהובות וגם את המשחקים, לקבל עדכונים חמים וליהנות ממבצעים מיוחדים. מוזמנים להיכנס לעולם המרתק והמסקרן של ענקית הוידאו שמציעה הן כותרים לילדים והן למבוגרים – הנאה צרופה לכל המשפחה שלא מפסיקה לחדש ולרגש הודות לקדמה הטכנולוגיות, ליצירתיות העלילתית וליכולות הגרפיות ולקונסולות המתקדמות שלה. כשזה קשור לנינטנדו – תמיד יש למה לחכות ולמה לצפות!

Exit mobile version