Site icon מקומון רמת גן

מה המאפיינים של הבית החכם?

קרדיט לתמונה: homeetec.co.il

בהגדרתו בית חכם הוא הגדרה ביתית נוחה שבה ניתן לטפל במכשירים האלקטרוניים באופן מידי מכל מקום עם קישור לאינטרנט באמצעות מכשיר נייד או מכשיר אחר מחובר לרשת. מכשירים בבית חכם מקושרים זה לזה דרך האינטרנט. זה מאפשר למשתמש לטפל בדברים כמו אבטחה ביתית, מזג אוויר, אורות וקולנוע ביתי מכל מקום.

איך עובדים בתים חכמים?

כל הגאדג'טים של בית חכם מקושרים זה לזה וניתנים לשליטה ממקום אחד, כמו סמארטפון, טאבלט, מחשב נייד או קונסולה. מערכת אוטומציה ביתית אחת יכולה לשמש לטיפול בדברים כמו מנעולי דלתות, טלוויזיות, מזגנים, מצלמות, אורות ואפילו פריטים כמו מקרר. המערכת מותקנת על המכשיר נייד והמשתמש יכול להגדיר זמנים לשינויים מסוימים.

למערכת בית חכם יש את היכולת ללמוד בעצמה, כך שהיא יכולה להבין איך בעל הבית חי ולבצע שינויים לפי הצורך. למשל, על ידי שליטה על האורות בבתים החכמים שלהם, אנשים יכולים להשתמש בפחות חשמל ולחסוך כסף בעלויות האנרגיה. חלק ממערכות האוטומציה הביתיות יתקשרו לבעל הבית אם יש תנועה בבית בזמן שהם לא, בעוד שאחרות יזעיקו את המשטרה או מכבי האש אם מתרחש מצב מסוכן.

אילו מערכות מחוברות לבית חכם?

קל יותר להגדיר הגדרה אלחוטית עבור מכשירים המחוברים למערכות של הבית החכם. התקנת מערכת אוטומציה אלחוטית לבית עם תכונות כמו אורות חכמים, מיזוג אוויר ואבטחה יכולה להיות משתלמת מאוד. עם מוצרי בית חכם תוכלו לקבל שליטה רבה יותר על מכשירי חימום, כמו מתי הם נדלקים ונכבים ואופן הטיפול בהם. ניתן לבנות מדי טמפרטורה או לחות במוצרים חכמים כדי להפעיל או לכבות אותם כאשר תנאים מסוימים מתקיימים.

מוצרי תאורה מאפשרים להשתמש בטלפון סלולרי או שלט המיועד רק עבור המוצר הזה. ניתן להדליק ולכבות את האורות, לכוון אותם ללוח זמנים, או להגדיר אותם לשינוי בהתאם לשעות הבוקר והלילה. נורות חכמות יכולות לתקשר ביניהן באמצעות Wi-Fi ולשלוח נתונים לטלפון שלכם.

אחד הדברים היותר כיפיים בבתים חכמים הוא שמכשירי בידור רבים מחוברים למערכת וניתן לנהל אותם באמצעות לחיצת כפתור. כעת ניתן להפעיל טלוויזיות ורמקולים לפי דרישה בעזרת אפליקציות, ואין צורך לחפש את השלט.

כמו כן, אחד הדברים הכי הגיוניים בבית חכם הוא שיש לו אבטחה טובה יותר. יש כיום מצלמות בהרבה שיכולות לעקוב אחר תנועות, להקליט וידאו או לאפשר לכם לצפות בשידור חי. ערכות אבטחה מודרניות מתווספות לבתים חכמים רבים כשהן. זה כולל גלאי חיישני תנועה מתי שאנשים לא צריכים להיות בבית, מעקב בבית, הודעות ודיווחים על התנהגות חשודה, והיכולת לנעול דלתות או חלונות מרחוק באמצעות טלפון. אפליקציית הומיטק מאפשרת לכם לשלוט על כל המערכות המדהימות הללו בלחיצת כפתור פשוטה.

Exit mobile version