Site icon מקומון רמת גן

מהי הדרך היעילה באמת להתמודד עם הפרעות אכילה?

Credit Canva.com

בעידן המודרני שבו אנחנו חיים אנשים רבים, ובעיקר נשים, סובלים מהפרעות אכילה. לכן ברור מדוע נעשים מחקרים וניסיונות אינספור כדי למצוא טיפול בהפרעות אכילה. התחלתם בעצמכם להתעניין בנושא הזה כי נדמה לכם שהבת שלכם זקוקה לעזרה? אם כך, הדבר הראשון שכדאי שתדעו על טיפול בהפרעות אכילה הוא שיש הרבה סוגים של הפרעות אכילה. לכן יש גם לא מעט סוגים של טיפולים, ולכל אישה יכול להתאים טיפול אחר שיהיה יעיל יותר. מה שבטוח ניתן לומר לגבי טיפול בהפרעות אכילה, זה שלא כדאי לדחות את ההתחלה שלו. זה לא משנה בת כמה הבת שלכם וממתי היא סובלת מהפרעת אכילה. מה שכן, זה לפנות אל מקום שבו היא תוכל לקבל את הסיוע הנכון לה, ויפה שעה אחת קודם.

מה זה DBT והאם זה יכול להיות יעיל?

כפי שכולנו יודעים, אכילה ריגשית זו תופעה מאוד נפוצה שבמסגרתה אנשים למעשה אוכלים כדי להתמודד עם רגשות שליליים שונים. למשל: רגשות כמו כעס, עצב, חרדה ועוד. במקום להתמודד ישירות עם הרגש עצמו, הם פונים לאכול. טיפול DBT באכילה רגשית הוא טיפול מאוד יעיל במקרים כאלה. הסיבה לכך היא שבעזרת טיפול DBT באכילה רגשית אנחנו למעשה מקנים למטופלת מיומנויות להתמודד עם רגשות לא פשוטים. טיפול DBT באכילה רגשית נמצא מאוד יעיל כי הוא מסייע ברמה רבדים שונים. למשל: הוא מוביל למודעות מלאה והוא עוזר בנושא של ויסות רגשי. הטיפול משפר גם את המיומנות הבינאישית והוא עוזר, בסופו של דבר, גם עם קבלה עצמית. היתרונות של הטיפול הזה רבים ולכן הוא הפך להיות שימושי ונפוץ מאוד בכל מה שנוגע להתמודד עם אכילה רגשית.

החשיבות של סיוע מקצועי

לא תמיד קל להורים להחליט מהי הדרך הנכונה לעזור לבת שלהם הסובלת מהפרעות אכילה. לכן, אם גם אתם הלכתם קצת לאיבוד, דעו שאתם לא לבד. זו גם הסיבה שבגללה אתם חייבים להבין שהעזרה לא יכולה להגיע מכם, ההורים. מה שאתם כן יכולים לעשות למען הבת שלכם, זה להפנות אותה אל מרכז שבו היא תוכל לקבל את הסיוע הדרוש לה. מקום כזה הוא מרכז כמו אלמה בית מאזן. המקום נמצא בצפון תל אביב וכבר כאשר תיכנסו אליו אתם תראו שהוא מציע אווירה אחרת לגמרי מכל מרכז טיפולי. בנוסף, אנשי הצוות שעובדים כאן מביאים איתם לא רק ידע תיאורטי, אלא גם הרבה מאוד ניסיון מעשי. ליצירת קשר אל תהססו להתקשר למספר: 054-2180866.

Exit mobile version