Site icon מקומון רמת גן

מגיע לכם פיצוי ואתם אפילו לא יודעים על כך

קרדיט Canva

נזקים שונים שנגרמים באחריות אחרים מחייבים גם תשלום פיצויים על כך ואנשים רבים אינם יודעים על כך או שאינם מוכנים להתחיל את ההליכים שבסופם יקבלו פיצוי. הסיבה העיקרית היא חשש מכך שההליכים לא יביאו לצדק כשלהו אבל הם מתעלמים מכך שבינתיים, מי שמשלם על הנזק הוא רק הנפגע בעצמו שצריך להתמודד עם ההשלכות של הפגיעה הגופנית שנושאת עמה לא פעם גם עגמת נפש ופגיעה רגשית. כשפונים להתייעצות עם עורך דין לנזקי גוף אפשר לקבל תמונה הרבה יותר שלמה של הסיכויים שלכם לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם ומי למעשה מחויב לשלם לכם פיצויים. אל תשכחו גם שלפעמים לפגיעה יש השלכות לטווח ארוך שמונעות מכם לתפקד כמו פעם, ואת זה כמובן אפשר להכניס לתוך התביעה, גם בתוך תקופת ההתיישנות שמותרת בחוק. עו"ד אסף שפירא מייצג לקוחות רבים בתחום הנזיקין ומצליח להשיג את התוצאות הטובות ביותר מבחינתם.

תאונות עבודה והאפשרויות שעומדות בפניכם

תאונות עבודה יכולות לקרות בגלל סיבות רבות וחלקן נובע ללא ספק מהסיכונים ומהתנאים שבהם עובדים, ולכן אפשר להוכיח קשר ישיר בין מקום העבודה לתאונה במקרים רבים מאוד. לכל מי שעובד ונפגע במקום העבודה במהלך עבודתו יכול לעשות כמה דברים כדי להשיג את הפיצויים שמגיעים לו, מביטוח לאומי מחברת הביטוח של המעסיק או ממנו ישירות ואם יש לו פוליסת ביטוח אישית גם ממנה. התביעות משליכות זו על זו וחייבים להתייעץ עם עורך דין מומחה לתאונות עבודה על מנת לדעת איזו מהן יש להגיש ומהן ההשלכות שלה. לכל תביעה יש רף הוכחות משלה והליכים ביורוקרטיים שצריך לעבור, במיוחד בביטוח לאומי אם כי שם יש לכם יותר אפשרויות להכליל את כל היקף הפגיעה בתביעה שלכם ולקבל הכרה בכך מביטוח לאומי.

תביעה נגד המעביד

החשש הגדול ביותר של עובדים שנפגעים בעבודה היא להגיש תביעה נגד המעסיק וחברת הביטוח שלו משום שהם ינסו להוכיח שלא מדובר ברשלנות המעסיק אלא העובד עצמו. זה גורם לעובדים לא להגיש את התביעה ולהירתע מכך גם אם היא תשליך על סיכויי העסקתו באותו מקום או במקום אחר. תביעה שאפשר להגיש אם יש לכם פוליסה שמבטחת אתכם נגד אובדן כושר עבודה או במקרה של תאונה עלולה להיתקל בטענות של חברת הביטוח להחרגות שונות על מנת להתיש את התובע ולכן רבים מוותרים על כך מראש כשהם מותשים גם כך מהפציעה ומוותרים על מאבק נוסף. עו"ד אסף שפירא נלחם למען הלקוחות שלו בדיוק בעניין זה כדי להוכיח את צדקתם ולמען זכויותיהם.

Exit mobile version