Site icon מקומון רמת גן

מגיע לך להיראות טוב ולהרגיש טוב

Credit Canva.com

אנחנו כבר מזמן יודעות כי כאשר אנחנו משקיעות במראה החיצוני שלנו אנחנו ממש לא רק משקיעות בדבר שאפשר לקרוא לו 'שטחי'. ברגע שאנחנו משקיעות בעצמנו, אנחנו בעצם עושות דבר הרבה יותר משמעותי מזה. אנחנו מבינות כי אנחנו יכולות להשתמש בכלים של העולם החדש, כדי להעלות לעצמנו את תחושת הביטחון והערך העצמי. אנחנו פתאום מרגישות בנוח לצאת מהבית ולהפגש עם חברות לקפה או לצאת לדייט. רק משום שטיפלנו באותם פגמים אשר בעיניים שלנו הפכו אותנו למי שלא מרגישות בנוח עם הגוף שלהן. המדהים הוא שהרבה מאוד פעמים אנחנו חושבות כי מדובר על בעיה חמורה, אשר דורשת טיפול דרמטי. בעוד האמת היא כי אפשר לעשות צעדים די פשוטים באופן יחסי בשביל להגיע לתוצאה מצויינת בקלות יחסית. למשל, אם אנחנו מדברות על הסרת סרחי עור או אם אנחנו מדברות על פעולות נוספות אשר יכולות בתוך זמן קצר לגרום לכן להרגיש טוב יותר. אז אם אתן רוצות לקבל הסברים מעמיקים בנושא, זה הזמן שלכן להמשיך לקרוא. בואו נתחיל.

מתי תדעי כי הגיע הזמן לפנות לקבלת עזרה

הרבה פעמים הקושי מתחיל כאשר אנחנו לא בטוחות האם אנחנו צריכות לפנות לקוסמטיקאית או שמא לרופא עור? אז קודם כל, חשוב לומר כי במידה ויש ספק, אין ספק. ברור כי יש לפנות לקבלת עזרה מקצועית במידת הצורך, שכן הבריאות שלכם היא הכי חשובה. מה שכן, כאשר אתן פונות לקוסמטיקאית מנוסה, אשר עברה הכשרה מקיפה, אתן בדרך כלל תקבלו תשובה לשאלות רבות תוך כדי טיפול. שכן הטיפול תמיד מתחיל מסקירה של העור. הבנה של הצרכים ורק אז מתחיל תהליך טיפולי.

היתרון הוא שאנחנו חיות בתקופה יוצאת דופן מבחינות רבות. היום, יותר מבעבר, המדע מציע לנו מגוון עצום של פתרונות עבור כל בעיה. החל מטיפול במקרים של פיגמנטציה בעור כהה ועד להסרה של שיער בלייזר. אנחנו יודעות היום כי ישנם חומרים פעילים אשר יכולים ממש לעבוד על העור ולשפר את המרקם שלו כמו גם את המראה שלו לאורך התהליך הטיפולי. אבל בלי לגרום נזק לעור. העבודה עם חומרים פעילים דורשת מיומנות, ידע וניסיון. ואת כל זה ניתן להשיג אצלנו.

כמה מילים עלינו

אנג'לינה פיטרמן היא קוסמטיקאית פרה- רפואית. מי שלמדה ועברה הכשרה מקיפה ויסודית, בניסיון לעזור לכן באופן בטוח, להפוך יפות יותר בעיני עצמכן .לשאלות ומידע, מוזמנות ליצור קשר.

Exit mobile version