Site icon מקומון רמת גן

לקחת שליטה על החיים שלנו מחדש

קרדיט - Canva

זה עידן אחר מזה שההורים שלנו התקיימו בתוכו. אם עד לפני משהו כמו חמישים שנה רוב בני האדם עסקו בניסיון לשרוד את היום, הרי שבעידן הנוכחי זה לא המצב. היום אנחנו יודעים כי אנחנו יכולים להשתמש במגוון של כלים טיפוליים ורגשיים כדי להביא את עצמנו ואחרים למצויינות בכל תחומי החיים. בין אם בניסיון להתגבר על פחדים ישנים ובין אם כדי לעזור לאנשים אחרים לממש את היעוד שלהם בצורה מיטבית. דרך קורס NLP אנחנו יכולים להביא אחרים ואת עצמנו למצויינות תוך שימוש בכלי וגישה שכבר צברו פופולאריות אדירה בכל רחבי העולם. אם אתם רוצים לקחת שליטה על החיים שלכם או לעזור לאנשים אחרים, הרי שהמאמר הזה הוא בדיוק עבורכם.

הרעיון העומד בבסיס השיטה

בקצרה, NLP אלו ראשי תיבות של Neuro-linguistic programming, בתרגום חופשי: תכנות מחדש של המערכת העצבית באמצעות השפה. דרך קורס NLP תלמדו לשנות את תבנית החשיבה שלנו ולרפא את המוח והנפש מאינספור אמונות מגבילות אשר מונעות מאיתנו להצליח. NLP הוא תהליך בו אנחנו בוחרים 'לפתוח את המערכת מחדש', את מגוון המשפטים אותם אנחנו אומרים לעצמנו ולכתוב את התוכנה מחדש בעזרת משפטים חדשים. בעזרת תהליכים קצרים ועמוקים ניתן לזהות את המחסומים הקיימים בתת המודע שלכם, להבין מדוע אתם מצליחים לעשות בקלות דברים מסויימים ונמנעים או לא מצליחים בתחומים אחרים. ולאפשר זיהוי החסמים הקדומים (אלו שהתפתחו בילדות המוקדמת שלכם) מתאפשרים שינויים קלים ומהירים בכל תחום ובכל הקשר.

מגיע לכם הרבה יותר מזה

היום אנחנו רואים עליה במודעות של החברה לכך שאנחנו יכולים להשתמש במדע ובידע שאספנו לאורך הדורות כדי לחיות חיים מלאי משמעות. סדנאות העצמה אישית הן כבר לא 'מילה גסה' והגיע הזמן למצוא את הדרך לספוג את הידע שיעזור לכם לחיות את החיים אותם אתם רוצים לחיות.

יוסי קדמי עוסק בתחום ההעצמה האישית כבר יותר מעשרים וחמש שנה. קדמי למד מהמורים הטובים בעולם ממפתחי שיטת ה NLP והוא כאן כדי לחלוק אתכם ידע שיכול לשנות את עולמכם ברגע. אל תוותרו על ההזדמנות הזו.

Exit mobile version