Site icon מקומון רמת גן

לקבל פיצוי שמגיע לכם, גם כשאינכם יודעים על כך

קרדיט canva

לא רבים יודעים מהו הליך הפיצוי במקרה של תאונות דרכים ושיש הליכים מסודרים שאפשר לנצל אותם כדי לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם גם כאשר אתם אשמים בתאונה. זה מגיע לכם משום שבכל תאונה יש נפגעים, גם אם אלה אתם, ויש חוק שמסדיר זאת. אלא שהדרך לשם עוברת דרך ביורוקרטיה מתישה ובין כמה גופים שיריצו אתכם הלוך ושוב עד שתקבלו את מה שמגיע לכם, וגם אז לא תמיד תדעו שהיה מגיע לכם יותר ושיש עוד הטבות ופיצויים שיכולתם לקבל מביטוח לאומי ומחברות הביטוח ואולי גם גורמים אחרים שמעורבים בתאונה שלכם. כדי לדעת את כל זה מומלץ להיעזר בשירותי עורך דין תאונות דרכים מומלץ, שבקי בכל ההליכים ויודע כיצד להפעיל את אותם גופים כדי להעניק לכם את מה שמגיע לכם. חובה להתחיל מיד בהתקשרות לאחר התאונה ועוד כאשר אתם מקבלים טיפול רפואי בפציעות שלכם, כדי לקבל הנחיות מעורכת הדין, לאסוף תיעוד ולהתחיל לבדוק כל מה שמגיע לכם. עו"ד אורית פז מייצגת נפגעים מול גופים שאמורים לפצותם ומלווה אותם כל הדרך לתשלום הפיצויים.

מה קורה כשנפגעים בעבודה?

מקומות עבודה שבהם קורים דברים קשים כמו תאונות או פגיעות מסוימות חייבים לשלם לכם פיצויים עקב הפגיעה בכם, אולם אם לא תתייעצו עם עו"ד תאונות עבודה רוב הסיכויים שלא תדעו אפילו מה מגיע לכם. זהו אינטרס שלכם לדאוג לעצמכם במקרה של פגיעה כמו פגיעת שמיעה או ראייה ואפילו מחלה או נכות שנגרמות בצורה מובהקת מתנאי העבודה. למרבה הצער, לא רבים מוכנים לעבור את ההליכים שנדרשים מהם כדי למצות את הזכויות שלהם, למרות שהמשמעות היא שיישארו ללא כספים שיכולים לעזור להם לעבור את התקופה הקשה בשלום. זה נכון עוד יותר כאשר אתם צפויים לעבור תקופה זאת בשארית חייכם. על אחת כמה וכמה שעליכם לדאוג לעצמכם.

זכויות שיש לממש

המוסד לביטוח לאומי אינו מקום שקל להתמצא בו ובדקויות החוקים שהוא פועל לפיהם, ולכן לא רבים מממשים את הזכויות שלהם במצבים שונים. זה חבל משום שלפעמים יש זכויות כמו הטבות מס או הטבות בהנחות ובמימון תשלומים שונים ולא רק קצבאות שאפשר לקבל מביטוח לאומי ורק צריך לדעת לממש. עו"ד ביטוח לאומי מנוסה יכולה לעזור לכם לקבל את המגיע לכם בטיפול במקרה שלכם מולו ולהבטיח לכם את ההטבות שיקלו עליכם בחיים בתשלומים שונים. עו"ד אורית פז פועלת בשמכם ולמענכם מול ביטוח לאומי.

Exit mobile version