Site icon מקומון רמת גן

לקבל את המגיע לכם בעקבות תאונת דרכים- כך תפעלו- עו"ד אורלי פנסו

קרדיט - Canva

תאונת דרכים היא ללא ספק אירוע לא נעים במקרה הטוב עד אירוע טראומטי במקרה הפחות טוב. במיוחד במקרים הקשים יותר לתאונה יש השלכות רבות הנוגעות לחייו של הנפגע ושל משפחתו. פעמים רבות כושר העבודה נפגע, בין אם באופן זמני ובין אם קבוע עד כדי כך שלא ניתן להמשיך בעבודה הקודמת. השיקום יכול להיות ארוך ובשל פגיעה ביכולות גם להביא לכך שיהיה צורך בעזרה חיצונית לפעולות יומיומיות. בשל כך, חשוב להתייעץ עם עורך דין לענייני תאונות דרכים מוקדם ככל האפשר ולאסוף מסמכים רפואיים המעידים על הפגיעה, הטיפולים הרפואיים הנדרשים ועם כל אלה להגיש בעזרת עורך הדין תביעה לביטוח לאומי וגם לחברת הביטוח.

נפגעתם או נפצעתם אפילו בבית? יש מה לעשות

תאונות רבות קורות דווקא בבית, כשאדם נמצא לבד. נפילה מסולם למשל יכולה לגרום לנזק משמעותי ולשינוי אורח החיים של אותו אדם. ממצב של השתכרות ובכלל תפקוד באופן עצמאי למצב של אובדן כושר העבודה באופן מלא או חלקי, באופן זמני או קבוע. אם אתם גרים בתל אביב וקרה לכם מקרה כזה, מומלץ לפנות אל עורך דין נזיקין תל אביב אשר יסייע לכם בריכוז מסמכים וראיות והגשת תביעה לגורם המתאים. אם יש לכם ביטוח בריאות פרטי ניתן להגיש לחברת הביטוח תביעה. אם יש פגיעה ביכולת העבודה כדאי להגיש תביעה לביטוח לאומי. בכל מקרה עורך הדין יסייע לכם בעניין ויראה מהי הדרך בה כדאי לפעול כדי לקבל פיצוי מקסימלי על הפגיעה.

פגיעות בצבא- עניין לא פשוט שנדרשת התמחות מיוחדת עבורו

הצבא הוא מערכת נפרדת מן המערכת האזרחית. כאשר אדם מוגדר כמשויך לצבא, בין אם בתור חייל סדיר, מילואים או בקבע, כל הטיפול בו נעשה באמצעות משרד הביטחון. כך גם כאשר אדם נפגע בשירותו הצבאי, בין אם פיזית, נפשית או פגיעה משולבת, התביעה נעשית בתוך המערכת הצבאית ולכן חשוב שילווה את התהליך עורך דין תביעות משרד הביטחון. עורך הדין צריך להתמחות בתביעות מסוג זה. לכן, אם נקלעתם למצב לכזה בו עליכם להגיש תביעה למשרד הביטחון, עשו זאת עם ליווי של עורך דין מתאים.

עו"ד אורלי פנסו היא עו"ד נזיקין בעלת ניסיון של שנים בליווי והגשת תביעות לביטוח לאומי, משרד הביטחון וחברות ביטוח עקב סוגים שונים של פגיעות ונזקים. מוזמנים ליצור קשר.

Exit mobile version