Site icon מקומון רמת גן

לעצב את הבית כמו מקצוען על ידי בחירת הריצוף המתאים

קרדיט Canva

יצירה של מרחב מחיה הרמוני ונעים לעין, הוא לא משהו שאנשים שואפים אליו לראשונה במאה העשרים ואחת. בני אדם, לכל אורך הדורות, התעניינו בניסיון להפוך את המרחב בו הם חיים לנעים, נקי ואסתטי. השימוש בפרקט התחיל כבר בימי הביניים, ניתן לראות כיצד באחוזות רחבות הידיים בצרפת, באנגליה וברחבי אירופה, השתמשו הבונים בלוחות עץ על מנת לחפות את הריצפה. היום, רבים מעדיפים לרצף את הבית הפרטי או את בית העסק עם פרקטים, משום שיש קשר הדוק בין השימוש בעץ ובין יצירה של מראה טבעי בתוך המרחב, בין אם הדירה או בית העסק ממוקמים בעיר סואנת, שוקקת ומלאת חיים. רוצים לשמוע עוד? אנחנו כאן על מנת לתת לכם את כל המידע שאתם צריכים.

על מה שבין פרקט טבעי לפרקט למינציה  

המראה של רצפת פרקט, הוא משהו שלעולם ייחשב לאסתטי ונעים לעין. ישנן קלאסיקות שלנצח ישמרו על מעמדן. מדובר בפרקט שעשוי עץ טבעי וכך גם המראה והתחושה שלו. עם זאת, לאלו שמעדיפים פרקט מלאכותי, ישנן מגוון אפשרויות, כמו למשל פרקט למינציה. על פניו, הרצפה תיראה כאילו היא עשויה מפרקט טבעי, אף אחד לא ישים לב להבדל. אך בעצם, הרצפה עשויה חומרים סינטטיים, להם הודבקה, בתהליך מכני, תמונה של פרקט עץ. פרקט למינציה למעשה מאפשר לכם להיות 'עם' ולהרגיש 'בלי'. כל עוד אתם בוחרים במוצר מאיכות טובה ומשאירים בידי מקצוענים את ההרכבה של הריצוף, אתם לא צריכים לחשוש כי הרצפה תתלכלך או תישחק לאורך הזמן.

אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר בתחום

במידה ואתם זקוקים לפרקט, בין אם פרקט עץ טבעי או מלאכותי, על מנת לשנות את העיצוב של הבית, המשרד, או כל נכס אחר שבבעלותכם ולהפוך את הנראות ליוקרתית יותר. או שאתם מעוניינים בשינוי מסוג אחר, כמו למשל, הוספת וילון לחלל החדר על מנת לשלוט בכמות האור הנכנסת אליו, מרכז הפרקטים שטיחי צמרת בע"מ, היא חברה מקצועית המייבאת פרקטים, וילונות וכל מה שצריך על מנת לעצב את הבית בדיוק כפי שאתם רוצים. החברה פועלת מראשית שנות השבעים ולאורך השנים הפכה לשם דבר בעולם העיצוב הישראלי. במידה ואתם מחפשים שירות מקצועי, אדיב ומחירים משתלמים במיוחד, זו הכתובת שלכם, אז הגיעו כעת אל רחוב החרושת 23 ברעננה או פנו לקבלת פרטים נוספים בטלפון 09-7445611

Exit mobile version