Site icon מקומון רמת גן

לעצב את בית החלומות גם באזור עירוני: כך תעשו את זה

קרדיט - Freepik

הרצליה היא עיר שחלק ממנה, אזור הרצליה פיתוח, הוא מהיוקרתיים בארץ, אזור שכולו וילות יוקרה. עם זאת לא כל הרצליה היא כזאת, חלק לא קטן ממנה הוא שכונות עם בתים סטנדרטיים או רבי קומות חדשים שבנו לאחרונה. מעצבת פנים בהרצליה תציע לכם את העיצוב המתאים ביותר הן לסוג הבית בו אתם גרים, בין אם זה בית פרטי, דירה במגדל או דירה בבניין משותף. היא גם תמצא את הדרכים להפוך גם דירה ממוצעת לדירה שיש בה תחושת יוקרה. העיצוב גם לא חייב להיות מקיף ולכלול תכנון מחודש של הבית. מספיקות נגיעות קטנות כדי לשנות את התחושה והאווירה בבית.

מתכננים לבנות בית בצפון? עבדו עם מעצבת שתסייע בתכנון ובעיצוב

היום, בימים הלא פשוטים בהם אנו נמצאים וכאשר הצפון, לפחות בחלקו, עזוב, חיפוש מעצבת פנים בצפון נשמע כמו חלום רחוק. עם זאת, יש לזכור שלא כל הצפון בוער וישנם אזורים שלמים בצפון הארץ כמו גליל תחתון, עמק יזרעאל ואזור הכרמל ועוד אשר חיים חיי שגרה עד כמה שניתן לקרוא למציאות זו שגרה… מעבר לכך, עד כמה שכרגע הדבר לא נראה, אנו בטוחים שגם החיים בגליל העליון יחזרו למסלולם בעוד זמן לא רב. בכל מקרה, רבים אשר עוברים לצפון בונים פעמים רבות בית פרטי במושב או יישוב קהילתי והדבר דורש תכנון רב גם של פנים הבית. מעצבת הפנים תעצב את הבית ותתכנן אותו מבפנים על כל מה שנדרש, החל מתכנון חלוקה מחדש של החלל, ועד הטאץ' הסופי של הלבשת הבית והום סטיילינג:, וקניית אקססוריס ועוד.

לחיות על גג העולם וליהנות בכל יום: זה אפשרי

אחד היתרונות במגורים בקומה אחרונה הוא האפשרות לראות רחוק יותר, כאשר בעיר צפופה זהו יתרון עצום. לכן, במיוחד בערים הגדולות חלומם של רבים הוא לגור בדירת פנטהאוז שהיא בד"כ גם גדולה יותר מדירה ממוצעת. עיצוב פנטהאוז הוא תחום בפני עצמו בשל דברים שיש לקחת בחשבון בדירות אלה, למשל העובדה שהחלק החיצוני של הדירה הוא גדול יחסית וכדאי לעצב אותו כך שיהווה חלל מחובר וישרת את דיירי הבית בצורה הטובה ביותר . כמוכן חייב להיות קשר בין עיצוב השטח החיצוני לעיצוב השטח הפנימי כגון שימוש בחומרים/חיפויים זהים או נגיעות צבע דומות. מעצבת פנים עם ניסיון בעיצוב פנטהאוזים תסייע לכם ליצור את בית החלומות ולהרגיש על גג העולם.

אתי איפרגן היא מעצבת פנים עם ניסיון רב בעיצוב בתים פרטיים, דירות פנטהאוז, דירות קבלן וגם דירות סטנדרטיות. כל פרויקט נעשה במקצועיות רבה . מוזמנים ליצור קשר.

Exit mobile version