Site icon מקומון רמת גן

לנהוג בצורה מדהימה ומרשימה

אחד הדברים המיוחדים ביותר שיש זה להיות נהג מרוצים ליום אחד שכן תוכלו להגשים לעצמכם את החלום של להיות נהג מרוצים באמצעות רכב ייחודי ומושלם. הרכב הזה הוא כמובן רכב הקורבט סטינגריי החדשה אשר הינו רכב בעל 500 כוחות סוס, רכב חזק בעיצוב חדשני וכן נחשב לאחד הרכבים הנחשבים ביותר של חברת שברולט ולרכב הדגל שלהם. כמו כן בשביל להגשים חלום ולנהוג ברכב הכי שווה שיש ביום מלא בכיף וריגושים. כמו כן על מנת ליהנות מרכב מדהים שכזה ועל מנת ליהנות מחוויה של נהיגה מדהימה תוכלו לפנות למקום אשר יספק עבורכם את חווית הנהיגה המושלמת ביותר תוך הקפדה על מסלולים איכותיים במיוחד וכן תוך נהיגה נדירה ובליווי של נהג מקצועי. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לאקוזטיק קטרס אשר מנוהלת על ידי חן שטבינסקי נהג המרוצים המפורסם. כמו כן אנו נספק עבורכם את רכב הקורבט סטינגריי המושלמת אשר הינו רכב בעלות של קרוב למיליון שקלים, הרכב הינו בעל 500 כוח סוס תוך כך שהוא מאיץ מ0ל100 תוך 2.9 שניות ויעניק עבורכם חווית נהיגה מדהימה ומרגשת במיוחד. כמו כן אנו נספק עבורכם מגוון מסלולים מיוחדים אשר מתפרסים לעשרות ק"מ ברחבי ירושלים.

מתנה מושלמת

אחד מן סוגי המתנות המושלמות ביותר לכל אירוע זה ללא נהג מרוצים ליום אחד אשר הינה מתנה מדהימה לכל חובב ספורט ומרוצים. כמו כן ישנם מספר דגשים חשובים בנהיגה ברכב שלנו והם:

כמו כן הרכב שעליו תנהגו יהיה רכב קורבט סטינגריי של חברת שברולט האגדית. הרכב הינו רכב מדהים ומושלם ודרכו יוכל הבעל\החבר או האבא ליהנות מחוויה של נהיגה עוצרת נשימה. כמו כן את כל הטוב נתעד עם מצלמת גו פרו איכותית אשר תתעד את כל הנהיגה שלכם.

מכונית מושלמת ואיכותית

אחד הדרכים המדהימות והמיוחדות ליהנות מנהיגה ברכב יוקרה מהיר ואיכותי זה באמצעות מקום אשר מספק שירותים של נהג מרוצים ליום אחד אשר מקום זה תוכלו ליהנות מרכב מדהים מסוג קורבט סטינגריי המדהים. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לאקזוטיק קארס בהנהלתו של נהג המרוצים התותח חן שטבינסקי. חן הינו בעל ניסיון רב ויספק עבורכם את רכב הוקרבט האיכותי תוך כך שהוא חיכה יותר משנה להזמנת הרכב היוקרתי והמדהים הזה. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-5344430 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

Exit mobile version