Site icon מקומון רמת גן

למצוא לילדים שלנו את ענף הספורט בו יצליחו להתמיד

קרדיט - Pixabay

מדברים על זה לא מעט אבל כנראה, זה עדיין לא מספיק. אנחנו חיים בעידן בו החוקים השתנו מהיסוד. הילדים שלנו חשופים לתכנים העוברים דרך הרשת, הם למעשה מעבירים שעות רבות במהלך היום בצפיה במסכים במקום במשחקים עם החברים מהשכונה. הם מעבירים ימים שלמים לבד, בלי פעילות גופנית וכולנו ערים להשלכות. הילדים שלנו עצובים יותר, מבודדים יותר, סובלים בחלקם מהשמנת יתר ועוד. כדי להימנע מכל אותם סימפטומים, הרי שאין תחליף אמיתי מלבד לקיים פעילות ספורטיבית באופן קבוע. סטודיו לאימונים המותאים לילדים ובני נוער, יכול להיות מקום טוב להתחיל ממנו. במאמר הבא אנחנו רוצים לדבר על ספורט נינג'ה. נסביר בדיוק מה המאפיינים של האימון ולמה הוא כל כך מיוחד. קדימה, המשיכו לקרוא את המאמר הבא.

מה מיוחד בספורט נינג'ה

וודאי גם אתם שמעתם כבר על חוגי נינג'ה לילדים. אנחנו כולנו יודעים כמה הפכו המשחקים הללו פופולארים בשנים האחרונות. בעיקר בזכות תוכנית הטלוויזיה המצליחה שהצליחה לכבוש את העולם כולו ולא רק את ישראל הקטנה. ספורט נינג'ה, עבור מי שלא מכיר את התחום, מזכיר במשהו מרוץ מכשולים. המתחם בו מתקיימת הפעילות, מעוצב כך שבכל שלב, כל ילד, צריך להתגבר על אתגרים שונים לאורך הדרך. בכל פעם, הילדים צריכים לחשוב, מה תהיה הדרך הטובה ביותר לעבור את המכשול. הם נדרשים לפתח מיומנויות שונות כדי להצליח לעבור בין המכשולים בהצלחה ועוד. כלומר, הפעילות הזו משלבת בין פיתוח טבעי של חלקים שונים בגוף ובין זריזות מחשבה, היכולת לחשוב קדימה ועוד.

מה הילדים שלכם יכולים לקבל במסגרת הפעילות

כיוון שאנחנו מדברים על חדר כושר לנוער, אנחנו מדברים בעצם על מתחם בו אנחנו שמים דגש על הצרכים של הילדים. בין אם על ידי יצירה של קבוצה, המתאמנת ביחד. מה שמעורר תחושות של מוטיבציה, הישגיות ובכל זאת, כל אלו באים לידי ביטוי באווירה טובה. הפעילות מועברת על ידי מדריך מנוסה, המכיר את התחום ומכיר את הילדים עצמם. מה שמאפשר להם להתנסות, לחקור את הגבולות שלהם וכן הלאה. כיוון שהם יודעים כי יש מי שדואג להם. יש מי ששומר עליהם ובוחן את ההישגים שלהם בכל פעם מחדש.

אנחנו, אמיר עטיה סטודיו כושר ונינגה , מאמינים כי העבודה שלנו היא שליחות של ממש. בעולם בו כולנו יושבים יותר מדי, מגיע לילדים שלנו ליהנות מכל היתרונות שיש לספורט להציע.

Exit mobile version