Site icon מקומון רמת גן

למה לפנות למרכז גמילה מסמים ואלכוהול?

קרדיט Canva

המטרה העיקרית של שיקום מהתמכרות לסמים או לאלכוהוליזם היא ביטול התשוקות הפסיכולוגיות. ללא עזרה של מומחים, קשה לאדם למצוא את משמעות החיים, להתגבר על התמכרות. חוסר סיוע בזמן יכול להוביל להרס האישיות, התמוטטויות, ואף במקרי קיצון למוות. המטרה העיקרית של חייו של אדם מכור היא קבלת מנה חדשה של אלכוהול או סמים. מרכז גמילה מאלכוהול וסמים נועד לשנות הרגלים אלו. בתנאי המרכז, פסיכיאטרים, נרקולוגים ופסיכולוגים עובדים עם המטופל כך שלאדם יהיו ערכים חדשים ומשמעותיים. טיפול מקיף עוזר להיפטר לחלוטין מההתמכרות ולהפחית את הסבירות לחזור להתמכרות לאחר סיום הטיפול.

מדוע מומלץ לעבור טיפול במרכז גמילה?

אפשרות לשינוי נוף. בשלבים האחרונים של הטיפול בהתמכרות לסמים או לאלכוהוליזם, שינוי מקום וסביבה נוחה משפיעים לטובה על המטופל.

היכרות חדשה ואינטראקציה חברתית. בשיקום אלכוהוליסטים ומכורים לסמים חשוב לשנות את מעגל התקשורת. אדם מפסיק ליצור קשר עם מכורים המשפיעים עליו לרעה ואלו שגם הובילו אותו לתהליך התמכרות לקנאביס או כל חומר ממכר אחר. הוא מתקשר עם אנשים שרוצים להיפטר מהמחלה ומומחים שעוזרים לממש את המשימות.

קבל תמיכה מקצועית 24/7. הצלחת הטיפול תלויה לא רק ברצון של המטופל להתגבר על התמכרות, אלא גם בזמינות של עזרה ממומחים.

הטיפול והשיקום נבנים על פי תכנית אישית תוך התחשבות במצבו של המטופל. מטרת מומחי המכון אינה לשמור על המכור בכוח ולערוך טיפול כפוי, אלא לתמוך במטופל, ברצונו להחלים, להעניק טיפול מתאיחם ולהשיג את המטרה.

תכונות של טיפול גמילה מסמים ואלכוהול

המטרה העיקרית של הטיפול במרכז שיקומי למכורים היא להיפטר מהתמכרות לסמים ואלכוהוליזם. לאחר שיעבור שיקום בפיקוח מומחים מנוסים יוכל המטופל לנהל חיים מלאים ולהחזיר את הבריאות הפיזית והנפשית כאחד. מפגשים עם פסיכותרפיסטים מאפשרים להיפטר בהדרגה מהרצון לשתות אלכוהול או להשתמש בסמים. מפגשים אישיים עוזרים לטפל בבעיות הנפש, להבטיח צמיחה אישית נוספת. קבוצות תמיכה מספקות לאדם את האפשרות להתכונן להשתלבות חברתית, לשנות את אורח חייו באופן מודע.

מרכז השיקום הרמוניה הוא מקום בו נוצרים עבור כולם התנאים הכי נעימים ונוחים שיאפשרו לכל מטופל להתמודד עם ההתמכרות שלו. אין עובדים בחלוקים לבנים, אין ריח של תרופות ומיטות, שאף מוסד רפואי ממלכתי לא יכול בלעדיהם.  מכון הרמוניה הוא מכון גמילה יוקרתי בו המטופל ירגיש מאוד בנוח, ויוכל באופן מלא לא רק לדאוג לעצמו, אלא גם להיפטר מהתמכרות לאלכוהול או לסמים.

Exit mobile version