Site icon מקומון רמת גן

למה כדאי להזמין חברת ניקיון לאחר שיפוץ דירה?

קרדיט Canva

שיפוץ דירה הוא תהליך שלוקח זמן. וזה לא משנה אם תעשו זאת בעצמכם או תפנו לאנשי מקצוע לעזרה. תמיד יש הרבה דברים קטנים שבגללם תצטרכו לשנות את התוכניות לסידור החלל יותר מפעם אחת. רק דבר אחד יישאר ללא שינוי – בסוף תצטרכו לעשות ניקיון. כדי לחסוך זמן היקר, תפנו אל חברת ניקיון מומלצת על יד חברים או קרובים שלכם.

מדוע חשוב לעשות ניקיון יסודי לאחר שיפוץ?

ניקיון לאחר שיפוץ חשוב לא רק בגלל הנראות של הדירה, אלא גם בגלל הבריאות שלכם. לאחרי השיפוץ המקום נמצא במצב מבולגן ומאובק במיוחד, בעוד שחלקיקי אבק ושאריות הבנייה פועלים כמגרה לעור ולריאות שלכם. בזמן השיפוץ משתמשים בכל מיני חומרים שלפעמים נשפכים על הרצפה או חפצים שלכם שיכולים לגרום לבעיות נשימה או לאלרגיות.

איך מבצעים ניקיון לאחר שיפוץ בצורה נכונה?

על מה לשים דגש: רהטים מרופדים ווילונות (בדים צוברים מלא אבק), רצפה וקירות, מערכות מיזוג ואוורור.

רהיטים מרופדים ושטיחים מקיר לקיר הם הפריטים הפגיעים ביותר לזיהום. בתום עבודת השיפוץ הם מאבדים משמעותית את המראה הקודם שלהם, וגם גורמים לגירוד וגירוי עקב הצטברות רבה של אבק.

רצפות וקירות, גם הם נתונים לזיהום. ניקיון לאחר שיפוץ צריך להתחיל ישירות מהתקרה והקירות. ניקוי יבש הוא אפשרות הניקוי הבטוחה ביותר, במיוחד אם יש צבע או טפט על הקירות. כמו כן, אל תשכחו לנקות את הארונות ואת החלל שמאחורי רהיטים מאסיביים.

ניקוי מקצועי לאחר תיקון נחוץ גם עבור פתחי אוורור. אבק עולה יחד עם האוויר לאורך כל השיפוץ. שימו לב שגם בעבודות קלות, כמעט בלתי אפשרי להימנע מזיהום אוורור. כמו כן, כדאי להחליף את כל מסנני האוויר, כי במהלך השיפוץ הם צוברים הרבה אבק.

חלונות

שטיפת חלונות ותריסים לאחר שיפוץ – חובה שאסור להזניח. חלונות פלסטיק עם זיגוג כפול מנקים די בקלות צריך  להשתמש בחומרי ניקוי החלונות הרגילים, כמו גם בספוג.

חברת דיאמונד ניקוי ופוליש מספקת שירותי ניקיון מקצועיים לדירות לאחר שיפוץ. צוותים של החברה יכולים להגיע לכל מקום בארץ נותנים שירות איכותי ואמין. בין השירותים של החברה טיפול ההצפות, ניקוי חדרי מדרגות, ליטוש רצפה , פולי ווקס ועוד.. ברשות החברה כל הציוד הדרוש לביצוע העבודה במהירות וביעילות. לצורך ניקיון לאחר השיפוץ תשאירו את הפרטים שלכם באתר האינטרנט שלנו או תתקשר למספר הטלפון שמופיע באתר.

Exit mobile version