Site icon מקומון רמת גן

למה טיפול בחובות משמעותיים הוא טיפול משפטי?

עורך דין גבייה

קרדיט Freepik.com

החובות שצברתם לאורך החיים המשותפים שלכם, יוצרים מעמסה משמעותית על כלל בני המשפחה וגורמים לכם להגיע לקצה גבול היכולות מבחינות רבות. ‏כעת, כאשר אין לכם ברירה אחרת אלא לעצור הכל ולנסות למצוא דרכים חלופיות להתמודד עם הסיטואציות שבהן אתם נמצאים, ‏אתם רוצים וצריכים לקבל ליווי משפטי מקצועי, ולשם כך חשוב למצוא עורך דין מומחה בתחום פשיטת הרגל וחדלות הפירעון. עורך הדין חגי רושקנסקי, ‏יכול להציע לכם ידע וניסיון רב שנים, כמו גם ליווי דיסקרטי ומתן מענה נכון לכל סוג של ‏שאלה שאתם מעוניינים לשאול, כך שיהיה לכם קל יותר לצאת מהמצב המורכב שלכם.

חובות יכולים להוביל להתערבות של בית המשפט

‏על-פניו, חובות לבנקים או לגופים פרטיים ועסקיים הם בעיה כלכלית. ‏אבל בפועל, אם אתם לא משלמים את החובות שלכם, עלולה להיווצר בעיה משפטית בגלל שהנושים שלכם יכולים להגיש את הראיות לחובות להוצאה לפועל ואתם עלולים להגיע לפשיטת רגל או חדלות פירעון. ‏ולכן, במצב כזה אתם חייבים לעשות הכל על מנת לעבוד עם עורך דין חובות אשר מסוגל לתת לכם ייעוץ משפטי מתאים ואפילו פתרונות כדי להתמודד עם האתגר בצורה הטובה ביותר.

המגבלות שמשפיעות לכם על חיי היום יום

‏במהלך ההתמודדות שלכם עם הטיפול בחובות, אתם עלולים לסבול מהגבלות חמורות של ההוצאה לפועל על אורח החיים שלכם. למשל, הגבלה על היכולת לנהוג ברכב או לצאת מהארץ. אבל אם יש צורך ברישיון נהיגה בשביל להגיע למקום העבודה ולהרוויח כסף, עורך הדין שלכם יכול לפנות בבקשת ביטול הגבלת רישיון נהיגה הוצאה לפועל כדי ‏לתת לכם קצת אוויר לנשימה ולאפשר לכם לנהל את החיים בצורה טובה יותר.

הפתרון – נעוץ דווקא בליווי המשפטי

‏כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, הפתרון להתמודדות עם אתגר משפטי כל כך מורכב הוא תמיד פניה לאנשי מקצוע. אי אפשר להגיש בקשה להוצאה לפועל בלי שיש לכם צוות שיודע לקרוא את התמונה המלאה ולתת לכם ייעוץ נכון. ‏ובמקביל, חשוב להרגיש בנוח לשאול את כל השאלות כדי לקבל תשובות מדויקות.

‏אנשי הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין חגי רושקנסקי ‏מבינים את המורכבות של התמודדות עם בעיות כלכליות ויעשו הכל על מנת לאפשר לכם לקבל תשובות לשאלות אבל גם פתרונות בפועל, שיוצרים תהליך פשיטת רגל וחדלות פירעון הרבה יותר קלים ואפקטיביים לאורך השנים. ‏לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות המקצועי ניתן לפנות לטלפון 052-6006180.

משרד עורכי דין חגי רושקנסקי – עושים את הבלתי אפשר בשבילך!

Exit mobile version