Site icon מקומון רמת גן

למה חשוב שתהיו מלווים בעורכי דין ברמה גבוהה

קרדיט Canva

בעולם המתקדם של היום, עורך דין מוסמך ומקצועי הוא הדמות העיקרית בעניינים משפטיים מורכבים. תחומי משפט ספציפיים, כמו צוואות או מקרקעין מצריכים עורכי דין בעלי מומחיות מובהקת. עורך דין לצוואות, למשל, הוא עורך דין המתמחה בסיוע לאנשים בעריכה ושינוי של צוואותיהם, עורכי דין אלו מספקים הכוונה משפטית בנושאים הקשורים לעיזבון, תוך הקפדה על חלוקה נכונה של הנכסים והכספים בהתאם לרצון המורישים, בתהליך זה חשוב לדעת את החוק והפסיקה על מנת שלא יוכלו לערער על תוקפה של הצוואה ורצון המוריש יקויים. עו"ד צוואות ידע לנהל את התהליך כראוי, בדיסקרטיות המתאימה, ולשביעות רצון כל הצדדים.

למה צריך עורך דין לתהליך של תמ"א 38?

תמ"א 38 היא תכנית מתאר ארצית המעודדת חיזוק מבנים לעמידה ברעידות אדמה והוספת ממ"דים. עו"ד תמ"א 38 מתמחה בתקנות מכח תכנית התמ"א, ועוסק בהיבטים המשפטיים של פרויקטים של תמ"א – שיפוץ או הריסה ובנייה מחדש של מבנים. בתהליך זה עורך הדין עוסק בין היתר בתפקידים הבאים:

עבודה עם עורכי דין בתחום ההתחדשות העירונית בכלל ובתמ"א בפרט היא צעד חכם וחשוב הן מצד היזמים והן מצד בעלי הנכסים, על מנת להגיע לתוצאות מיטביות, להסכמה בין הצדדים ללא פגיעה באינטרסים ובזכויות של הדיירים.

תהליך פינוי בינוי – עורכי דין המתמחים בתחום יביא אתכם לתהליך נכון

תהליך פינוי בינוי הוא תהליך הנעשה כחלק מהתחדשות עירונית בו הורסים מבנים קיימים לצורך בניית מבנים חדשים, ומודרניים ובנוסף הקמה תשתיות חדשות, חיזוק הקיימות והוספת מבני ציבור. עו"ד פינוי בינוי במקרה זה מציע תובנות ואסטרטגיות ייחודיות המותאמות לנושא, חוסך זמן ומשאבים בעזרת נסיונו וידיעת חוקים ותקנות רלוונטיים ומעניק ייצוג וליווי עבור הדיירים תוך שמירה על האינטרסים שלהם. עורך הדין שנבחר צריך להיות בעל הידע, הניסיון המתאימים. בבחירה נכונה ומושכלת אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהעניינים שהזכויות שלכם נמצאות בידיים מוכשרות, עורך הדין חוסך לכם מתח ועלויות כספיות משמעותיות. עורך דין טוב אינו רק מומחה משפטי אלא מדריך, מנהל משא ומתן ומגן על הזכויות והאינטרסים שלכם. משרד עורכי הדין של אבירם לב הוא משרד בוטיק המתמחה בנדל"ן, בצוואות ובפרויקטים של התחדשות עירונית כמו תמ"א 38 ופינוי בינוי. המשרד מעניק שירות סבלני, אדיב ומכיל לצד מקצועיות ברמה גבוהה.

Exit mobile version