Site icon מקומון רמת גן

לכתוב על מחברת משלכם

קרדיט לתמונה: markstein.co.il

אחת הדרכים למתג את העסק או החברה שלכם היא הפקת מחברות בעיצוב אישי אשר באמצעותן תוכלו ליהנות ממחברות איכותיות התואמות לדרישות שלכם. כמו כן, ישנם מספר דגשים ויתרונות במחברות בעיצוב אישי ואלו הם:

על מנת שתוכלו לבצע הזמנה של מחברות בעיצוב אישי תוכלו לפנות אלינו לדפוס מרקשטיין בע"מ, כך תוכלו ליהנות מהפקת מחברות ממותגות, פולדרים, ממו ספירלה, דפי ממו, לוחות שנה, יומנים ועוד מגוון מוצרים מבוססי נייר ברמה הכי גבוהה שיש. הדפוס שלנו הוקם בשנת 1949, אנו בעלי ניסיון וותק עתירי שנים בתחום הייצור והפקות דפוס.

פריט כתיבה איכותי ופופולארי

מחברות ספירלה מעוצבות נחשבות לאחד מפריטי הכתיבה הכי פופולאריים שיש כיום וזאת מכיון שהן ייחודיות, מותאמות אישית לצרכים שלכם ומשדרות סטייל. תוכלו לבחור בין מספר סוגים של מחברות ספירלה למשל: מחברת ספירלה קשה או רכה עם פתיחה עברית, אנגלית או עליונה. זאת כמובן בהתאם לצרכים שלשמם אתם מפיקים את המחברת. כמו כן תוכלו להדפיס על המחברת מגוון עיצובים ואיורים מיוחדים, בסגנונות שונים למשל: צורות גיאומטריות, פרחים וכד'. ניתן לבחור צבעים ייחודיים למחברת בהתאם לצבעי החברה או העסק שלכם. ישנן אפשרויות שדרוג מגוונות כגון: הטבעות, חיתוכי שטאנץ והברקות uv, אשר ישדרגו את המחברת שלכם ויהפכו אותה למושלמת במיוחד עבורכם.

פריט כתיבה מומלץ ושימושי

מחברות ספירלה A4 הינן אחד מפריטי הכתיבה הנפוצים ביותר שיש כיום וזאת בשל הנוחות של המחברות וכן העמידות והיופי שלהן. על מנת שתוכלו לרכוש מחברות A4 ברמה גבוהה תוכלו לפנות אלינו לדפוס מרקשטיין בע"מ ואנו נדאג עבורכם למוצרים מבוססי נייר ברמה הכי גבוהה שיש וללא פשרות. הדפוס שלנו בעל וותק של יותר מ-70 שנים של הקפדה על ייצור והפקת מוצרים איכותיים ובמחירים משתלמים. לפרטים נוספים והזמנות חייגו אלינו למספר טלפון: 04-8410493 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה או שאלה בנושא.

Exit mobile version