Site icon מקומון רמת גן

לכל אחד יש ניצוץ נשמתי שהוא רק שלו

לימודי אימון

קרדיט:canva

אתם מכירים את הקולות האלו בתוך הראש? את המחשבות המגבילות? את כל הרגעים בהם אמרתם לעצמכם כי אולי זה לא הזמן הנכון לצאת ללימודים? אולי בפעם אחרת, בעולם אחר, אתם יכולים להגשים את החלום ולהפוך מטפלים? אבל אין מה לעשות, כאשר הייעוד שלכם דופק בדלת, אתם לא יכולים להתכחש לו. בית הספר לאימון בשיטת קוד מנצח, הוא בית ספר המתמחה במתן שירותי אימון פרטיים, וכמובן במתן לימודי אימון, עבור אלו שרוצים להגדיל את סל הכלים שלהם ולהצליח לגעת באחרים. בין אם אתם מעוניינים לאמן זוגות, יחידים, בני נוער או מבוגרים, בין אם אתם מעוניינים להתמחות בנושא כזה או אחר, הרי שאצלנו תקבלו חיים להשפעה בכל תחומי החיים.

זה רק נדמה לנו, בני האדם, כי אנחנו עושים מעשים מסוימים ופועלים באופן כזה או אחר, מתוך בחירה מודעת. האמת היא כי בדרך כלל, הבחירות שלנו, הן תוצאה של פרדיגמות, מחשבות מגבילות, אותן אנחנו סוחבים איתנו לאורך שנים. בשביל לשנות את דפוסי ההתנהגות שלנו, אנחנו קודם כל צריכים לפנות לתת המודע ולהבין איך לספר לו את הסיפור שלנו בצורה אחרת. לימודי אימון, מתייחסים לדרכים השונות המאפשרות לנו לגשת אל תת המודע, להעניק למטופלים שלנו מידע חדש ובעיקר כלים פרקטיים, לשינוי המציאות בתוכה הם חיים. משום שכל אחד יכול לעשות שינוי אמיתי, אם רק יאמין בכך שהדבר אפשרי, הרי שאנחנו יכולים להגיע להישגים מרחיקי לכת, אם רק נעשה עבודה יסודית, נכונה ומדויקת.

אנחנו מלווים אתכם גם אחרי הלימודים

התפקיד שלנו הוא קודם כל להעניק לכם ידע מקצועי במסגרת לימודי אימון. לאחר מכן, אנחנו נעשה את המיטב כדי לתת לכם כלים פרקטיים, במטרה לאפשר לכל אחד מכם להפוך את הידע הזה לכלי המעודד צמיחה, בעולם האמיתי. השילוב של הרוח והחומר, של האמונה והפרקטיקה, יכול לשנות לא רק את החיים שלכם, כי אם את החיים של כל מי שתבואו איתו במגע. אנחנו מתרגשים מהעבודה שלנו בכל יום מחדש ומזמינים אתכם, להפוך חלק מהמשפחה שלנו.

Exit mobile version