Site icon מקומון רמת גן

להתאים את המערכת השלמה לצרכים ספציפיים של המקום

קרדיט - Freepik

בעולמות העיצוב והתכנון החדשניים יש מילה שמשחקת את תפקיד המפתח בתקופה האחרונה- מודולריות. מודולריות או במילים פשוטות יותר- היכולת לנהל ולהתאים את המערכת השלמה לצרכים ספציפיים באמצעות חלוקת המערכת לפרטים והכללתם באופן מתפרק, היא הדרך הטבה ביותר לייצר היום מוצרים שמתאימים לכל בית ומאפשרים ייצור אישי באמצעות מוצר אחיד. כך למשל יש ארונות מודולריים, אלו הם בעצם חלקי ארון שאפשר להרכיב אותם בכמה אפשרויות, וכל בית יעשה זאת במבנה שיתאים לו באופן אישי- בכוורת עומדת או מאוזנת, בקו ישר או בכמה קומות, תלוי על הקיר או נשען על הרצפה, במאוחד או בשתי יחידות או יותר מכך, וכן הלאה. מערכת מיזוג vrf  הולכת על אותו הקונספט, במילים אחרות- מדובר בעצם במערכת מודולרית של מיזוג. לא מאמינים שזה יכול להיות- תכירו בבקשה את מערכת מיזוג vrf, קידמת המיזוג גאה להציג בפניכם את מיטב הדגמים.

איך נראית מערכת מיזוג vrf

וואו, מערכת מיזוג vrf יכולה להיראות בכל כך הרבה אופנים שונים, ובקצרה- היא יכולה להיראות בדיוק כמו שאתם מצפים ממנה להיראות. כך למשל תוכלו להרכיב בחדר אחד מזגן עילי, בחדר אחר מזגן תחתי, ובחדר שלישי בכלל להתקין מזגן נסתר שלא יפגע כלל בעיצוב החדר המושקע שבחרתם ואף עין לא תוכל לזהות זאת בחדר הנוסף תוכלו להתקין חימום תת רצפתי, ובאמבטיה תוכלו לחבר פתח נוסף מותאם. לאחר מכן ובכל יום מחדש תוכל להפעיל את הקירור העוצמתי במטבח בשעה שאתם מבשלים ומתבשלים לאיטכם יחד עם הסירים, ובמקביל לחמם את חדר הילדים דרך המזגן שממוקם שם או דרך החימום הרצפתי אם תרצו, למזג לאוורור את חדר האורחים ולהדליק חימום לאמבטיה, הכל בעת ובעונה אחת ודרך מערכת אחת מרכזית- מערכת מיזוג vrf.

מה ההבדל בין החברות

ישנן לא מעט חברות בתחום וההבדלים ביניהן דקים אבל משמעותיים בכל מיני ווריאציות של הפעלה. יש צורך ללמוד את תנאי הבית שלכם ואת צרכי החיים שלכם כדי לדייק את המערכת, החברה והדגם הרצויים עבור חייכם הפרטיים. קידמת המיזוג תעשה זאת עבורכם בשמחה ובאחריות. השאירו כאן פרטים להתקשרות.

מה זה vrf

המילה הנשמעת ביותר בעולם המיזוג, חימום או קירור של אזורים וחדרים, חללים ומבנים אחרים ואפילו מבני ענק כמו מפעלים ואזורי תעשייה שונים, היא ללא ספק צירוף האותיות שהפך למוכר כל כך וחלק אינטגרלי מהמיזוג החדשני כיום- VRF. מה זה vrf ולמי הוא מתאים? הנה כל התשובות למי שחשוב לו לדעת מה זה vrf, לא תמיד השאלה נובעת מצורך מעשי במערכת מיזוג, לפעמים זוהי סתם סקרנות שלנו להבין איך פועלת המערכת המתקדמת ביותר בתחום וכמה עולה המערכת הזו, האם היא תתאים לבית שלי ביום מן הימים או שאולי דווקא המשרד שלנו יכול להנות ממנה. קדמת המיזוג שמחים לענות לכל מי ששאל מה זה vrf.

אז באמת, מה זה vrf

מדובר בעצם בשם כולל לסוג מערכות מיזוג חדש יחסית בשוק, שיש לו יכולות הטובות ביותר בתחום כיום. מערכת זו היא מערכת המבוססת על זרימת אוויר, והייחודיות שלה היא הדיוק הגבוה בהזרמת האוויר בהתאם לנתוני החלל בו היא מותקנת. כך למשל בשונה ממזגנים ישנים כאשר ילחצו השוהים בחדר על השלט ויביאו אותו לטמפרטורה של 22 מעלות- תוך מספר דקות הטמפרטורה בחדר תהיה בדיוק 22 מעלות, בשונה ממזגנים ישנים בהם כאשר לחצנו בשלט על 22 מעלות אף פעם לא השלינו את עצמנו שאכן זו תהיה הטמפרטורה בחדר, לפעמים היה קר מדי ולפעמים חם מדי, ותמיד נאצלנו לשחק עם השלט לאורך שעת היום מפה לשם. מערכת VRF, היא מערכת כזו שתפקידה למנוע את כל הסאגה הזו, ולדייק באופן מירבי בפעולתה כדי לייצר מזג אוויר שתואם בדיוק ובמהירות את הצרכים ומבצע את הפעולה שהתבקשה ממנו ביעילות.

במה זה שונה ממזגני אינוורטר

ההמצאה הכובשת הקודמת בתחום המיזוג היתה מזגן אינוורטר, ולמעשה זה קצת דומה. למרות זאת, מזגני אינוורטר אינם מסוגלים להגיע לרמת הביצועים של מערכת VRF, במיוחד כאשר מדובר בחללים גדולים או בשטחים מרובי חדרים, הם אינם מכילים חלקי מיזוג מגוונים ויכולות מיזוג שונות ומקבילות בו בעת, ויש להם עוד חסרונות. אם אתם עדיין מתלבטים אתם מוזמנים לדבר עם הצוות המייעץ שלנו בקדמת המיזוג, השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Exit mobile version