Site icon מקומון רמת גן

להיות הורים טובים יותר

קרדיט - Freepik

כל משפחה וסגנון החיים האופייני לה וכל משפחה מיישמת בדרכה את העקרונות למערכות יחסים בריאות וטובות, בשאיפה לעשות את המיטב שביכולתנו. עם זאת, לא פעם אנחנו מגלים קשיים בתפקוד שלנו וביחסים במשפחה וזה לא באשמתו של אף אחד אם לא לימדו אותנו שאפשר אחרת ואפשר לשפר את היכולות שלנו. אף אחד לא נולד עם הידע איך להיות הורה ואת כל זה אנחנו לומדים מניסיון החיים שלנו ושל דמויות במשפחתנו. אם ניסיון חיים זה אינו מספק ולא קיבלנו הזדמנויות אחרות ללמוד איך לעשות את זה טוב יותר אפשר לעשות את זה בדרך של סדנאות שמלמדות את הידע החסר. הנושאים השונים שרלוונטיים למשפחות הם בדרך כלל נושאים כמו סמכות הורית ותקשורת בין אישית מועילה ויעילה, והרבה מאוד על עצמנו ועל הדימוי העצמי שלנו שמשפיע רבות על התפקוד שלנו. וובעלם מקונן היא מאמנת אישית ומנחת סדנאות שמציעה לכם סדנאות לשיפור עצמי של כל היבט ביחסים המשפחתיים.

אימון להורות

גם אנשים שלמדו מהוריהם את מלאכת ההורות משום שהיו להם דוגמאות מעולות בבית, יודעים שיש תמיד מה ללמוד ולהשתפר בו משום שגם הזמנים משתנים. עקרונות וערכים בסיסיים נכונים תמיד, אבל אפשר תמיד לשלב ידע חדש גם בחיים שלנו כשאנחנו רוצים להיות הורים שצועדים עם הזמן, שלומדים מטעויות, שמשפרים את התקשורת, שמתמודדים עם משברים בדרך בונה ומעצימה ושנותנים לילדים שלהם את הכלים הטובים ביותר להתמודדות עם החיים. אנחנו רוצים ליהנות מהמשפחה שלנו ואין סיבה שזה לא יקרה, אם נדע גם ללמוד מאחרים כיצד לעשות זאת טוב יותר. זה אפשרי להשתפר ולא חובה להיכנע למחשבה שאם נולדנו ככה זה לא ישתנה לעולם.

מערכות יחסים מתפתחות

מערכות יחסים משתנות על פי השינויים שעוברים על מי שמנהל אותן, כך שאם לנו טוב יותר כאנשים גם נתפקד טוב יותר כהורים. זה ישפיע מידית גם על שאר בני המשפחה ולכן חשוב להישאר פתוח לשיעורים מהחיים. סדנאות והרצאות על הורות טובה יותר יכולות לעזור לכל אחד שייקח מהן את מה שהוא מוצא לנכון, ויישם זאת בביתו. באימון להורות טובה יותר משקמים לא רק את הסמכות ההורית אלא גם את התקשורת עם עצמכם, ובכך גם את היכולת שלכם להעביר טוב יותר את המסר לילדכם. מה שהם רואים אצלכם הם יחקו בבוא הזמן גם בביתם ובמשפחתם, וזאת סיבה נוספת לתקן כל מה שאפשר ולשפר את המצב. וובעלם מקונן מציעה לכם אימון אישי וסדנאות מתאימות לכם כדי לשפר את היחסים עם עצמכם ועם בני המשפחה.

Exit mobile version