Site icon מקומון רמת גן

כשמישהו מאמין בכם אפשר להתחיל מחדש

קרדיט - Canva

עד לפני כמה שנים אנשים שנקלעו לחובות התקשו מאוד לצאת ממעגל החובות בגלל פתיחת תיקים נגדם בהוצאה לפועל. כשהחליטו להחיל רפורמה בתחום זה התחילו להתייחס לחייבים בצורה יותר משקמת וזה מה שהקל גם על עורכי דין לסייע להם מול הגבלות וצווים שונים שמיררו את חייהם. נכון להיום מהשלב בו  אתם מקבלים את הדרישה הראשונה או ההודעה הראשונה על פתיחת תיק נגדכם, עליכם להתייעץ עם עו"ד הוצאה לפועל אילו צעדים אפשר לנקוט מידית על מנת לפעול לביטול צווים מגבילים ולהגיע להסדר חובות שתוכלו לעמוד בו. היום גם תוכלו לנשום לרווחה ולהתחיל לסדר את העניינים הכספיים שלכם תוך כדי ניהול חיים תקינים, הודות לצעדים השונים שנוקטים עורכי דין שמתמחים בכך בהוצאה לפועל כמו איחוד תיקים,  ביטול עיקולים על השכר,  קביעת סכומים סבירים להחזר,  מתן הפטר, זה בכדי לראות אור בקצה המנהרה ועל מנת שיוכלו להשתקם ולצאת ממעגל החייבים. עורכת הדין אושרית אלאל פועלת למען הלקוחות שלה כדי לתת להם תקווה ולחלץ אותם מהייאוש שעומק החובות מקשה עליהם.

נושים וחייבים מגיעים להסדר

יש אנשים שהיקף החובות שלהם עצום לא משום שזהו הסכות שהם חייבים, אלא בגלל צבירת ריבית, קנסות ותסכול מכך שלא יכלו לפתור את הבעיה בזמן משום שככל שעובר זמן החוב הולך תופח וגדל. חלק מהחובות לא טופלו בזמן גם בגלל חוסר מודעות לכך או בעיות טכניות אחרות כמו אי יידוע החייב בכך, מה שמקל על מתן הקלות לחייב באמצעות הוצאה לפועל. לשם כך יש לפנות בהקדם ומבלי להתעכב לעזרת עורך דין מחיקת חובות כדי לעצור את מרוץ הזמן ולהתחיל לחשב את הסכומים שכן אפשר לעמוד בהם בהחזר. זה יכול להציב אתכם על דרך המלך מחדש ולשם כך צריך עורכת דין שמגויסת לכך בכל לבה.

לפרק שותפויות שעולות על שרטון

לא מעט אנשים מתחילים עסק יחד בתקווה שיצליחו אבל לא לוקחים בחשבון את האפשרות לכישלון. במקרה כזה לפעמים מטענים רגשיים מערפלים את שיקול הדעת וגורמים לקושי בפירוק השיתוף. זה קורה גם לזוגות נשואים שמתקשים לחלק את הרכוש בהליך גירושין ולכן נקלעים למצב שבו רק עורך דין פירוק שיתוף במקרקעין יכול להתיר את הסבך. לא פעם זה מגיע להליכים משפטיים כדי להגיע לעמק השווה וזה מחייב יצירתיות יחד עם ידע רב בחוק. כשאתם פונים לעזרת עורכת הדין אושרית אלאל אתם מקבלים את העזרה המשפטית המקצועית הטובה ביותר שתוכלו לקבל, יחד עם אכפתיות ואמפטיה.

Exit mobile version