Site icon מקומון רמת גן

כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים צילומי ניו בורן

צילומי ניו בורן הם צילומים אשר כדאי לבצע בין 5 ל-10 ימים לגילו של התינוק, ולא מאוחר יותר מחודש. זאת בעוד כי כאשר מדובר על תינוקות אשר נולדו פגים ישנם כללים מעט שונים – את צילומי הניו בורן של התינוקות הללו ניתן לעשות עד גיל חודשיים, בהתאם למצבו של התינוק. על כן, שאלה שחוזרת על עצמה שוב ושוב היא למה טווח הזמנים הוא קצר במיוחד? ובכן, התשובה לכך היא פשוטה שכן, בשבועות הראשונים התינוק מאוד רגוע, עדיין אין לו גזים והוא מצליח לישון עמוק הרבה יותר, ובמילים אחרות – פרק הזמן האידיאלי לתפוס את התינוק בפוזות מתוקות כאלו ואחרות, במטרה להוציא את התמונות הטובות והמתוקות ביותר. על כן, במטרה לוודא כי אתם מגיעים מוכנים אל הצילומים, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים צילומי ניו בורן.

צילום: Freepik

איך מתכוננים לצילומי ניו בורן?

בין אם בחרתם להגיע לסטודיו צילומים מקצועי ובין אם בחרתם להזמין צלם פרטי שיגיע עד לבית שלכם, חשוב לדעת כי ההכנות יהיו זהות לחלוטין. למעשה, יהיה עליכם להאכיל את התינוק רגעים ספורים לפני תחילת הליך הצילומים, במטרה שיירדם מיד בתום הארוחה, מה שיאפשר לכם להתחיל את סשן הצילומי בצורה נוחה הרבה יותר. על כן, במידה והתינוק אוהב מוצץ, ההמלצה תהיה להביא אותו יחד איתכם שכן, הדבר יסייע בהרגעת התינוק במידת הצורך.

לא לשכוח בגדים ואביזרים מתאימים!

מיותר לציין כי כל סטודיו מקצועי המציע צילומי ניו בורן מגיע עם שורה רחבה של אבזור ובגדים לצילום תינוקות – גם לבנים וגם לבנות. על כן, במידה ואתם בוחרים להגיע לסטודיו למטרת ביצוע הצילומים, ההמלצה תהיה לבדוק מה הם האביזרים והבגדים שהסטודיו מציע, כך שתוכלו להוציא את התמונות המעניינות והצבעוניות ביותר. זאת בעוד כי כאשר תזמינו צלם שיגיע לבית שלכם, בחלק מהמקרים תוכלו לבקש ממנו להגיע עם ציוד מגוון, בהתאם לארגז הכלים שנתון לרשותו. על כן, במידה ואתם מחזיקים באביזרים או בבגדים בהם תרצו לבצע שימוש במהלך הצילומים, הרי שאתם יותר ממוזמנים לשלב אותם בסשן. דבר נוסף וחשוב לא פחות יהיה להגיע במצב רוח חיובי, רגוע ומחויך שכן, עליכם לזכור כי התינוק מרגיש את המצב הנפשי אליו אתם נתונים, וחשוב מאוד לוודא כי התינוק מרגיש נינוח במסגרת הצילומים במטרה שתהיה לו וגם לכם, חוויה מוצלחת ונעימה. בשורה התחתונה, צילומי ניו בורן עשויים לא פעם להיראות מעט מורכבים ולעיתים גם קצת מפחידים, אך כאשר לוקחים בחשבון את כל עקרונות המפתח, הרי שמיד התמונה הופכת לבהירה יותר, מה שיאפשר לכם גם להנות, וגם להבטיח תמונות מוצלחות במיוחד.

Exit mobile version