Site icon מקומון רמת גן

כל מה שחלמתם לעשות עם שוקולד

קרדיט - Canva

שוקולד הוא כבר מזמן לא פרסונה נון גראטה אפילו אצל מי שמקפידים על ספירה קלורית ויש אפילו שוקולדים שמתאימים לחובבי הטרנדים הקולינריים כמו נמנעי סוכר ומוצרים מהחי. לכולם יש היום כבר תחליפים ראויים ואיכותיים מאוד משום שהיום ברור לכולם שלא צריך להיבהל משוקולד על התכונות הנפלאות שלו גם באמצע יום עבודה. היום אתם יכולים להזמין לעצמכם סדנאות שוקולד הביתה או למקום העבודה, לאירועים פרטיים או סתם לפינוק העובדים ולעשות את זה אצלכם או במקום המיוחד של השוקולד, אצלם במפעל. בעלי עסקים וחברות יכולים להזמין אפילו האפי האוור במשרד כדי לפנק את העובדים בכל מה שקשור לשוקולד וגלידה במגוון טעמים וסגנונות כדי לשמח אנשים. יש לכם הזדמנות נהדרת להצטרף לטרנד הנפלא של שוקולד בכל מקום ולחגוג על הממתק החושני הזה בכל דרך אפשרית ויצירתית שתוכלו לחשוב עליה. חברת שוקולוקו מציעה לכם מגוון של אפשרויות והיא זורמת עם כל רעיון שתרצו להעלות וליישם בנוגע לשוקולד ואפילו גלידה.

להמתיק את היום

אם אתם עורכים יום חברה או כנס כלשהו או השקה או אירוע עסקי, למה לא לפנק את האורחים עד הסוף בעזרת מגשי אירוח לעסקים? תתפלאו לדעת כמה אנשים מסתירים מכם את התאווה שלהם לשוקולד ומתוקים. רק באירועים כאלה הם מרשים לעצמם להוציא אותה לאור ומקבלים לגיטימציה לכך בלי הרבה מבוכה ועכבות. מגשים שמכילים קינוחים נהדרים עם שוקולד במגוון צבעים וטעמים וכולם מיוצרים מהחומרים הכי טובים שיש ובמומחיות הנפלאה של השוקולטיירים האנינים של החברה. אין דבר שאי אפשר להכין ואין דבר שאי אפשר להציע, כולל מזרקות שוקולד, כולל מפלים זורמים שמפיצים את הניחוח החם של השוקולד, וזה כולל גם חטיפי גילדה עם שוקולד ושלגונים מגרים במגוון טעמים ושוקולדים. כך שמגשי האירוח האלה יהפכו להיות מהר מאוד האטרקציה המרכזית ויצבעו את האירוע שלכם בהצלחה.

שוקולד לכולם

שוקולד יכול להיות תירוץ נהדר לקחת הפסקה מהעבודה, ליהנות מהמתיקות שלו ומהטעמים העשירים גם אם לא מצליחים להגיע לאחת הסדנאות הכיפיות של חברת שוקולוקו שמיועדות לכולם. את המארזים המיוחדים אפשר להזמין מהיום להיום ואפשר לשלוח מתנות נהדרות לאנשים רבים ולעובדים שלכם, לפנק גם חברים אישיים וגם עמיתים לעסקים ולהוכיח לכולם שאתם יודעים לראות את החיובי והיפה בחיים, כי זה מה שמסמל שוקולד. אי אפשר לכעוס אחרי שאוכלים שוקולד ואי אפשר שלא לחייך כשמקבלים מתנה ממותגת של שוקולד איכותי או הפתעה נהדרת שמחכה לכם בבית מאדם אהוב שחשב עליכם.

Exit mobile version