Site icon מקומון רמת גן

כל מה צריך לדעת על תביעות רשלנות רפואית?

קרדיט Canva

רשלנות רפואית מהווה דבר נפוץ מאוד. לא מעט אנשים נפגעים באופן פיזי כתוצאה מרשלנות רפואית של גוף רפואי או גורם רפואי. בשל העובדה שתביעות רשלנות רפואית הן תביעות נפוצות מאוד כיום, הרי שניתן למצוא לא מעט עורכי דין העוסקים בתחום של רשלנות רפואית. חשוב להבין כי בכדי לנהל תביעה מעין זאת, יש לבחור בעורך דין שיש לו ותק, ניסיון ומומחיות בניהול התביעות הללו. המטרה היא בסופו של דבר להביא אתכם למצב שבו אתם מקבלים את מקסימום הפיצויים בגין הפגיעה שנגרמה לכם ועל כן, חשוב לדייק ולבחור עורך דין מומלץ רשלנות רפואית אשר לא מעט לקוחות בחרו בו והיו מרוצים.

באיזה מקרים ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית?

תביעת רשלנות רפואית היא תביעה שכאמור ניתן להגיש בגין נזק גופני שנגרם לאדם כתוצאה מטיפול לקוי שקיבל, מהעדר טיפול, מנזק שנגרם בגין העובדה שלא אבחנו לא מחלה בזמן או כלל על אף שביצע בדיקות, במקרים שבהם נולד לאישה עובר פגוע והפגיעה לא התגלתה בבדיקות שביצעה ובעוד מקרים רבים שבהם בגין אי טיפול רפואי שהיה נדרש או טיפול רפואי כושל האדם נפגע באופן פיזי. הפגיעה יכולה להיות קלה או משמעותית, אך הפיצויים כמובן יהיו בהתאם להוכחת הקשר הסיבתי שנגרם לאדם שמגיש את התביעה לבין הרשלנות הרפואית שבוצעה וכן הוכחת חומרת הנזק שנגרם. אין ספק כי מדובר על תביעה שלא פשוט לנהל ולא פשוט להגיש. בסופו של דבר לגורמים רפואיים שונים יש לא מעט כח ועל כן, לא תמיד קל לנהל נגדם תביעות מעין אלה ולצאת כאשר ידכם על העליונה. על כן, בכדי להבטיח שתקבלו את הפיצוי המקסימלי בגין מצבכם בכל תביעת רשלנות רפואית, חשוב מאוד שתבחרו עורך דין המומחה בתחום המדובר וכמובן, עורך דין מומלץ.

כיצד תבחרו עורך דין רשלנות רפואית בצורה הטובה ביותר?

תביעות רשלנות רפואית כאמור הן תביעות נפוצות מאוד, אך אם לא מנהלים אותן בצורה נכונה, ייתכן מאוד כי הן לא יעניקו לאדם את הפיצוי הכספי שבאמת מגיע לו בגין הנזקים שנגרמו לו ועל כן, חשוב ביותר לבחור עורך דין מומחה בתביעות מעין אלה. ממש כפי שכאשר מעוניינים להגיש תביעה למשרד הביטחון יש צורך לבחור בעורך דין מנוסה ומקצועי בתחום המדובר אשר יגיש את התביעה בצורה נכונה מתוך הכרות רחבת היקף עם הגוף המדובר ועם סוג התביעות, כך אין להתפשר על עורך דין בעל מומחיות והמלצות רבות בתחום הרשלנות הרפואית.

Exit mobile version