Site icon מקומון רמת גן

כך תלמדי להתאפר נכון – טיפים מנצחים!

העובדה שאתן מתאפרות ואולי גם על בסיס יומיומי לא מעידה בהכרח שאתן עושות את זה נכון..
אז אם את מעוניינת להשתפר או שואפת להגיע למצב של איפור מושלם, תוכלי להשתמש בטיפים הבאים על מנת להשיג את המטרה – שיהיה המון בהצלחה!

צילום: pexels

תמיד להתחיל מהבסיס
בגדול, מי שרוצה ללמוד להתאפר, ההמלצה בעבורה היא לחזור אל הבסיס. ללמוד להכיר בצורה מעמיקה את המושגים הבסיסיים בעולם האיפור. להכיר את מוצרי האיפור השונים כמו: מק אפ, קונסילר וכו' ואיך נכון להשתמש בהן. בשלב זה גם ניתן להתחיל ולהתעמק בטכניקות האיפור השונות – או לפחות בבסיסיות שביניהן.

אספי את כל מקורות המידע הרלוונטיים
כיום בעידן האינטרנט תוכלי למצוא לא מעט מדריכים, סרטונים וכלים אשר יסייעו לך בלימוד טכניקות איפור. ההמלצה היא לאסוף בשלב הראשון את כל אותן הפלטפורמות אשר יכולות להיות רלוונטיות עבור אותה המטרה לדוגמא: בלוגים בתחום האיפור שאת מתחברת אליהן, אושיות רשת הפעילות בעולם האיפור אשר נראות לך כמתאימות, ערוצי יוטיוב ועוד..

צרי לעצמך תיק איפור איכותי
בכדי שתוכלי להתאפר בצורה הטובה והאיכותית ביותר, ההמלצה היא כמובן להשקיע גם במוצרי האיפור ובכלים הנלווים. מומלץ לרכוש ערכת איפור איכותית, אשר כוללת את כל מוצרי האיפור החשובים ולוודא שהבחירה היא במוצרים איכותיים ועמידים, אשר מתאימים באופן פרטני לסוג העור ולמצבו. כמובן, שעם הזמן תוכלי להעשיר את אותו תיק איפור ולהוסיף עוד ועוד מוצרים אשר יכולים להיראות לך כמתאימים.

השקיעי בתרגול
למעשה, המטרה היא ליצור לעצמך שגרת תרגול קבועה כשהיעדים והמטרות הם להשתפר בכל פעם קצת יותר בתחום האיפור. כדאי לקבוע לוחות זמנים אשר יהיו מיועדים באופן פרטני לתרגול של טכניקות שונות ולהתנסויות במראות שונים. התחלי עם מראות איפור פשוטים ויומיומיים ותוכלי להתקדם בהדרגה לסגנונות מורכבים יותר. אל תתייאשי אם לוקח זמן לשלוט בטכניקות איפור מסוימות – הכול חלק מתהליך הלמידה ומרבית הסיכויים שאם תתמידי ותתרגלי את רק תשתפרי עד שתגיעי לשליטה מלאה באותה הטכניקה.

נסי ללמוד ממקצועניים
אם לקחת על עצמך כפרויקט לשפר את היכולות שלך להתאפר ואת גם רוצה להגיע לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר, ההמלצה היא לשקול לקחת קורס או סדנת איפור כדי לקבל הדרכה מעשית מאנשי מקצוע. השתתפות בסדנאות או קורסי איפור יכולה לספק הדרכה חשובה, משוב וטיפים מותאמים אישית כדי לשפר את הכישורים והיכולות שלך בתחום זה. תוכלי גם לתרגל את טכניקות האיפור על חברות או בנות משפחה כדי לצבור יותר ניסיון וביטחון בתחום האיפור – ומי יודע אולי גם תחליטי בהמשך לעסוק בתחום באופן מקצועי.

ניסוי וטעיה
נושא האיפור מהווה כצורת אמנות יצירתית ויש בה לא מעט מקום למקוריות, כחלק מכך, ההמלצה היא לא לפחד מלהתנסות בדברים חדשים. נסי לשחק עם צבעים, מרקמים וטכניקות שונות כדי לפתח את סגנון האיפור הייחודי משלך. השקיעי זמן בלחקור מראות איפור שונים, מטבעיות ועדינות ועד נועזים ודרמטיים – זאת בכדי להרחיב את מערך המיומנויות שלך ולגלות ממה את הכי נהנית ולמה את הכי מתחברת – אל תסתפקי בפחות מכך.

לסיכום, יש לא מעט פעולות בהן תוכלי לנקוט על מנת לשפר את היכולות שלכם בעולם האיפור ולהשיג תוצאות טובות ומרשימות יותר – כאשר, יש לקחת בחשבון שמדובר בהליך הדרגתי אשר דורש לעיתים סבלנות. יחד עם זאת, במידה ותתמידי וכמובן, גם תשקיעי ותתמסרי אין שום סיבה שלא תשיגי את המטרה, תשפרי את היכולות שלך ותגיעי למצב של שליטה איכותית ומלאה בטכניקות איפור.

Exit mobile version