Site icon מקומון רמת גן

טפטים מחברה ותיקה ומובילה

מי שעומד בפני פרויקט של עיצוב פנים ינסה למצוא כל דבר שיתרום למראה ולעיצוב של החדר או החלל ובכלל זה גם המראה של הקירות. לכל חדר או חלל, ביתי או עסקי, יש את האווירה שרוצים לייצר בו או את התחושות שיחושו אלה ששוהים בו. מכיוון שהקירות תופסים לא מעט מהמרחב של החדר – הרי שצריך לתת התייחסות ותשומת לב גם להם. אחת הדרכים לעשות את זה היא באמצעות טפטים. מדובר במדבקות קיר חלקות או מעוצבות שמדביקים על הקיר וכך הן יוצרות צבע ודוגמה על כל שטח הקיר. הטפט חוסך ציור על הקיר עצמו או צביעה שלו בצבע. כאשר מדובר בעיצוב מורכב הרי שזהו פתרון מצוין.

credit pixabay

טפטים – עולם ומלואו

אפשר לומר שהעולם של טפטים או מדבקות קיר, הוא לא רק עצום אלא אינסופי. קיים מגוון רחב של דגמים, סוגים ודוגמאות עד כדי שקשה מאד לבחור מתוכם את אלה שיהיו הכי מתאימים ונכונים עבור כל חדר, חלל, משרד, מרפאה או מסדרון. בחירה מוקפדת ומושכלת של הטפט תעשה את ההבדל בין חלל משמים ושגרתי לבין חלל מעוצב, יפה ומעניין. ישנה חשיבות לבחירה המתאימה ולהדבקה מוקפדת של הטפט וללא ספק יש לו תרומה משמעותית למראה הסופי של החלל המעוצב. כיום ניתן להשיג את כל הטפטים שאפשר להעלות על הדעת וישנם כאלה שיתאימו לחדרי עבודה או פינות אוכל, חדר שינה או חדר ילדים ועוד.

כיצד מתנהלים נכון עם טפט?

העבודה עם טפט לא מסתיימת לאחר בחירתו אותו בחנות. צריך לבדוק במדויק את המידות הדרושות וכמובן להדביק אותו בצורה זהירה כך שלא ייווצרו בועות אוויר והמשטח יהיה חלק לחלוטין. אין זה מאד מורכב או מסובך להדביק טפטים אך חשוב לעבוד בצורה מהירה וזהירה על מנת להימנע, מבועות אוויר או מסיבוב ושינוי הזווית של הטפט על גבי הקיר. מאד מקובל לאחרונה להדביק טפט גם על ארונות.

חברת צמרת מרכז הפרקטים שטיחי צמרת בע"מ היא חברה מובילה המייבאת ומשווקת פרקטים, שטיחים, טפטים ועוד. החברה נמצאת ברחוב החרושת 23 רעננה. מוזמנים לבקר או ליצור קשר בטלפון 09-7445611

Exit mobile version