Site icon מקומון רמת גן

טיפול בקמטים להצערת עור הפנים

קרדיט - Freepik

בעולם המודרני של היום שמשבח את הנעורים, כולם רוצים להיות זוהרים, צעירים ויפים, או לפחות להראות כך. ההזדקנות היא תהליך טבעי ונורמלי של הגוף, אך עם זאת, אין כל פסול ברצון להעלים קמטים, להחליק את העור ולאפשר לעצמנו להרגיש בטחון עצמי גבוה. הקמטים עלולים להופיע באזורים שונים בפנים ובצוואר בכל שלב, החל מגילאי העשרים וככל שהמודעות לטיפולים מתקנים ומשמרים עולה, כך יורד גם הגיל בו מתחילים לבצע את אותם הטיפולים. האזורים בהם העור הוא דק יותר נוטים להיות האזורים בהם מופיעים הקמטים קודם כל, כמו מסביב לעיניים או לשפתיים. קמטים מעל השפה, הנקראים גם קמטי ברקוד, נגרמים כתוצאה מעישון, כתוצאה מנזקי השמש או כתוצאה מהזדקנות טבעית של העור, גנטיקה ופעולות שמשתמשות בשרירי הפנים כמו חיוך.

ליטוש ושיפור של תהליכים טבעיים

הזדקנות העור נובעת בעיקר מאיבוד קולגן לאורך השנים וייצור מופחת של הקולגן בגוף שלנו, לכן, מטרתם של טיפולי הפנים היא בעיקר לעודד ייצור טבעי של קולגן ולסייע במילוי אותם האזורים באמצעות חומרים אחרים אשר מתמוססים לאחר פרק זמן מסוים. מקום נוסף שמאבד מהקולגן יחסית מוקדם הוא אזור הלחיים, כאשר לחיים נפולות ושקועות גורמות למראה מבוגר ועייף של הפנים. הדגשת עצמות לחיים בעזרת הזרקות חומרים כמו בוטוקס, חומצה היאלורונית או קוקטיילים של ויטמינים וקולגן יכולה לשפר את הנראות ולהצעיר את המראה הכללי. בנוסף, פיסול של עצמות הלחיים יכול להעניק לפנים מראה רזה ומחודד, לסייע בתיקון הסימטריה ולהדגיש את קו הלסת ואת עמית לוסקי – האמת שביופי איברי הפנים שברצוננו להבליט.

שמירה על המראה הטבעי

אם בעבר נשים וגברים חששו מטיפולי הזרקות ומתיחות פנים בעקבות מראה מלאכותי, כיום, הטכנולוגיה המתקדמת וחקר הנושא הנרחב מאפשרים לנו לבצע טיפולים בצורה שתשתמש בעיקר בחומרים טבעיים וכן, תעודד את הגוף לייצר כאלו מעצמו. התוצאות שמתקבלות הינן בלתי מורגשות, עדינות ואינן נועדו לשנות את המראה המקורי שלנו, אלא לשפר ולשמר אותו לאורך שנים. מילוי קמטים מעל השפה, באזור העיניים, מילוי קמטי צחוק והבעה וכדומה, כולן פרוצדורות פשוטות אותן ניתן לקבל בכל הקליניקות המובילות לטיפולי פנים בארץ. קליניקת "האמת שביופי" הוקמה עבור תושבי הצפון ומעבר לו, על ידי עמית לוסקי, מומחית ליופי ואסתטיקה שעוסקת בתחום מעל ל-35 שנים, יחד עם ד"ר טל וינטרמן, רופא מתמחה בתחום הטיפולים האסתטיים. הקליניקה מאמינה בשמירה על מראה טבעי והתאמת הטיפולים אל הצרכן באופן אישי, על מנת לספק את התוצאות הטובות והמדויקות ביותר עבורו. בקליניקה תמצאו טיפולי הזרקות מיומנים הנעשים על ידי אנשי מקצוע בתחום הרפואה, תוך שימוש בחומרים המתקדמים ביותר והשיטות שהוכחו כיעילות ביותר בתחום. מעוניינים לשמוע עוד? היכנסו לאתר הקליניקה, השאירו פרטים וצוות המרפאה המסור יחזור אליכם בהקדם.

Exit mobile version