Site icon מקומון רמת גן

טיפול בחוסר איזון בגוף האדם

קרדיט - Canva

קינסולוגיה יישומית היא שיטת טיפול בשימוש נרחב אשר צוברת פופולריות בקרב מטפלים ברחבי העולם.
היא יכולה לזהות גורמים בסיסיים הגורמים למתח וחסימות, גם אם האדם אינו מודע להם. היא בוחנת את בריאות האדם משלוש נקודות מבט: מבנית, כימית ונפשית/ רגשית. כל שלושת ההיבטים צריכים להיות מאוזנים לבריאות מיטבית. חולשה או חוזק בשריר יכולים להצביע על בעיות בסיסיות או חוסר איזון באזורים בגוף. על ידי טיפול בחוסר איזון זה באמצעות טכניקות שונות כגון התאמת כירופרקטיות, תוספי תזונה ושחרור מתחים רגשיים, קינסולוגיה יישומית שואפת להחזיר את האיזון ולקדם בריאות מיטבית.

כיצד מטפלים בחרדות?

טיפולים טבעיים בחרדה מתמקדים בשימוש בגישות הוליסטיות לטיפול בגורמים ובסימפטומים הבסיסיים של חרדה מבלי להסתמך על תרופות. טיפולים אלו כוללים לרוב שינויים באורח החיים, כגון אימוץ תזונה בריאה, פעילות גופנית סדירה ותרגול טכניקות לניהול מתחים כמו מדיטציה, תרגילי נשימה עמוקה או יוגה. תרופות צמחיות משמשות גם הן בדרך כלל לקידום הרפיה ולהפחתת תסמיני חרדה. בנוסף, טיפולים אלטרנטיביים כמו דיקור, ארומתרפיה  רפלקסולוגיה הילינג ועיסוי יכולים לעזור להקל על החרדה על ידי קידום הרפיה ושיפור הרווחה הכללית. טיפול טבעי לחרדות כרוך באבחון מקיף המתמקד בהגעה לשורש הבעיה. לאחר מכן, פיתוח תכנית טיפול מותאמת אישית המשלבת מגוון כלים ושיטות. חלק מהשיטות הללו כוללות דיקור סיני, שימוש בצמחי מרפא, רפלקסולוגיה ועוד. על ידי ניצול אפשרויות הטיפול הטבעיות הללו, אנשים יכולים לחקור גישה הוליסטית לניהול חרדה ולמצוא הקלה לטווח ארוך. שיטת אבחון נוספת הינה שיטה הנקראת eft- שחרור רגשות שליליים המאובחנת ומטופלת ע"י קינסולוגיה יישומית.

בעיות אורתופדיות

בעיות אורתופדיות יכולות לנבוע ממקורות רבים ביניהם: פעילות יתר, אורח חיים שרובו בישיבה, שימוש רב במחשב, עומס פיזי, מזרון לא נוח, חוסר בשעות שינה, חשיפה לטמפרטורת חום/ קור, זיהומים ודלקות ועומס נפשי/ רגשי. ניתן לטפל בבעיות אלו ביעילות תוך שימוש בגישות רפואה טבעית המעניקות עדיפות לזיהוי שורש הכאב. מכיוון שכאב אורטופדי מקרין לרוב לאזורים אחרים בגוף, אבחנה מדויקת הופכת מכרעת. העוסקים ברפואה טבעית מתמקדים בבניית תכנית טיפול מותאמת אישית המשלבת שיטות שונות אשר שואפות להקל על הכאב, לשפר את הניידות ולקדם ריפוי. בנוסף, מלמדים את המטופלים תרגילים לביצוע בבית, המאפשרים להם להשתתף באופן פעיל בתהליך ההחלמה שלהם ולשמור על התוצאות שהושגו. על ידי עידוד הגוף להגיע לאיזון וריפוי לאורך זמן מבלי להסתמך רק על התערבויות חיצוניות, הרפואה הטבעית מציעה גישה הוליסטית לבעיות אורטופדיות. יהושע אלישע, מזמין אתכם ליצור עמו קשר ולמצוא את הדרך הנכונה עבורכם לטפל בבעיה ולהעלים אותה מחייכם.

Exit mobile version