Site icon מקומון רמת גן

טיימס סקוור ניו יורק הגיע לבורסה ברמת גן

הצעד הראשון בדרך להפוך את מתחם הבורסה ברמת גן ל"טיימס סקוור" הישראלי מגיע עם חברת "טיימס סקוור ישראל" מקבוצת EWAVE שמתקינה בימים אלו מסכי ענק דיגיטליים "מדברים" בהיקף כולל של כ-500 מ"ר. עלות ההשקעה במיזם כ-10 מליון ₪. המיזם הינו חלק מתוכנית המתאר העירונית שצפויה לשנות ללא היכר את מתחם הבורסה, שתכלול פיאצות, בתי קפה ומקומות בילוי במטרה להתחרות בתל אביב השכנה.

חזון אחרית הימים של עולם הפרסום והשיווק הגיע. בראשית אוגוסט יושק במתחם הבורסה ברמת גן, מתחם העסקים של ישראל, ה"טיימס סקוור הישראלי", כיכר הפרסום הדיגיטלית הראשונה בישראל ובכך תצטרף רמת גן לערים הגדולות בעולם ביניהן ניו יורק ולונדון.

מתחם הבורסה יהפוך ל"תואם טיימס סקוור". צילום: יח"צ

חברת שילוט החוצות בראשותו של אבי עבדי "טיימס סקוור ישראל" מקבוצת EWAVE, תשיק מתחם מסכי ענק דיגיטליים במתחם הבורסה ברמת גן, במה שמוגדר כ"משנה משחק" בעולם המדיה והעסקה הגדולה ביותר ב2019 בפרסום החוצות. מדובר על כ-500 מ"ר של מסכי ענק דיגיטליים, כשבמהלך השנה יתווספו מאות מ"ר נוספים בפריסה ארצית. המתחם כולל בשלב הראשון ארבעה מגה מסכים, החדשניים ביותר בעולם, הכוללים רזולוציות גבוהות (3 מילון פיקסלס; 16 מיליון צבעים): בניין שאפ  100 מ"ר; בנייןBDB 70 מ"ר; משה אביב צפון 60 מ"ר; משה אביב מערב 60 מ"ר; מגדל סמסונג 80 מ"ר. המסכים ממוקמים בסמוך לתחנת הרכבת הקלה שניבנת בימים אלו ובין גורדי השחקים שבמתחם.

בשונה משלטי החוצות הסטטיים המסורתיים, מסכי הענק הדיגיטליים מאפשרים הצגה של יותר מקמפיין אחד ובנוסף לזאת מוריד את עלויות ההפקה ל-0 מכיוון שהצגת הקמפיינים מסתכמת בהעלאת קובץ בלבד ללא צורך במתקינים כפי שנהוג בשלטי נייר/בד.  ההגבלה תהיה ל-6 קמפיינים בו זמנית בלבד כדי להעניק לכל מפרסם את זמן המסך הראוי.

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה: "המיזם הינו חלק מתוכנית המתאר העירונית שצפויה לשנות ללא היכר את מתחם הבורסה, שתכלול פיאצות, בתי קפה ומקומות בילוי במטרה להתחרות בתל אביב השכנה. עיריית רמת גן, רואה במתחם הטיימס סקוור ברמת גן מתחם מסחרי-תרבותי מרכזי בפעילויות העירייה בשנים הקרובות ותחגוג בו אירועים ומועדים שונים כמו פורים, ראש השנה האזרחי ועוד."

אבי עבדי: "מדובר במיזם שישבור את קו הרקיע של הפרסום בישראל בדומה לפיקדילי בלונדון והטיימס סקוור בניו יורק. אלו לא רק מסכי ענק דיגיטליים אלא מהפכה שיווקית וצרכנית שתיגע גם בצרכן הסופי. אנשים הולכים לטיימס סקוור כדי לראות את הקניון הדיגיטלי הכי מדהים בעולם. סקרים מדברים על כך ש-8 מתוך 10 אנשים בטיימס סקוור אמרו שהמסכים והפרסומות הם הכוח משיכה של המקום וכמחצית צילמו תמונות שלהם כשמעל 60% אמרו שהם בילו יותר מחמש דקות בבהייה בהם. ברגע שהמסכים יוצבו, כל מתחם הבורסה יתעורר ויכלול פיאצות, בתי קפה ומסעדות".מאחורי המיזם עומדת חברת טיימס סקוור ישראל מקבוצת EWAVE  אותה ייסד היזם אבי עבדי. לאחרונה רכשה חברת הענק EWAVE 50 אחוז מהשליטה בחברת טיימס סקוור ישראל ויחדיו הופכים לקבוצה החזקה בתחום מסכי הענק בישראל- בשליטתם חמישה מסכי ענק דיגיטליים, מדברים אחד עם השני ובנראות משותפת, שתיתן למפרסמים ייחודיות וחשיפה כמו בניו-יורק ופיקדילי בלונדון. הקבוצה בראשות אבי עבדי מחזיקה בעוד לוקיישנים אסטרטגים שקמים בימים אלו ברחבי גוש דן.

קבוצת EWAVE הוקמה בשנת 1999 ע"י רפי גבאי ואורן שוסטר ומעסיקה כיום כ-1000 עובדים ב-17 חברות בתחומי הדיגיטל, התוכנה והאינטגרציה, האינטרנט של הדברים, מחשוב רפואי, קנאביס רפואי ונדל"ן. משרדיה בקיבוץ גליל-ים, ברעננה, בפתח תקוה ובתל אביב ובנוסף יש לה סניפים בניו יורק, באירופה ובברזיל.

Exit mobile version