Site icon מקומון רמת גן

חשוב לנהל נכון וכחוק את המשפחה והנכס שלכם

קרדיט:CANVA

כמה סכסוכי משפחות היו נמנעים אילו המורישים היו כותבים צוואות בזמן על מנת למנוע את המריבות האלה, להודיע מהו רצונם ולמנוע את הקרע המשפחתי? סביר להניח שאילו היו יודעים מה היה קורה במשפחה בגלל מריבה על רכוש היו בעלי העיזבון עושים זאת אחרת לגמרי. עריכת צוואה מראש שלוקחת בחשבון את כל השיקולים, הנכסים, הסכסוכים והשאיפות של היורשים הפוטנציאליים שלכם מונעת לא רק את הסכסוכים האלה ואי הבנות, אלא גם מונעת אובדן נכסים ממי שבאמת רציתם שיירשו אותם, כי חוק הירושה בישראל לא תמיד תואם את מה שאנחנו רואים בסרטים ובטלוויזיה. לכל מדינה חוקי ירושה משל עצמה ואם לא תתייעצו עם עורך דין צוואות, שיסביר לכם שבמציאות המורכבת של ישראל והמשפחות שחיות בכמה יבשות ומדינות איזה חוק ירושה קובע מי יקבל מה מתוך העיזבון שלכם, גם לא תצליחו להוריש את העיזבון שלכם למי שבאמת רציתם. זהו נושא רגיש שמחייב אמפתיה והבנה אבל גם התמצאות רבה בחוק ואת זה מציעים לכם במשרד עו"ד שדה ושות', על כל הניסיון הרב שלהם.

מושבים הם לא רק פסטורליה

הפסטורליה של המגזר הכפרי והחקלאי לא תמיד תופסת כשמדובר בסכסוכי קרקעות, נחלות, רישום בנים ממשיכים ועוד שלל סוגיות שנוגעות ליחסים של האגודות השיתופיות על מנהל מקרקעי ישראל ועם הרשויות במדינה. הסבך המוכר של חוקי הקרקעות והנהלים שמקצים מכסות ועוד תחומים שונים שנוגעים למגזר זה, עלול לגרום למשפחות לאבד נחלות ונכסים, למושבים וליישובים שונים לאבד קרקעות וזכויות ובאופן כללי לגרום להפסדים כספיים ניכרים. וזה עוד לפני שדיברנו על כך שהסכסוכים האלה גם קורעים משפחות וקהילות והם לא מקדמים את השלווה למרות הנופים היפים באזורים כאלה. כשנעזרים בשירותי עורך דין מושבים שיכול להוביל אתכם בסבך החוקים והתקנות אפשר להציל את הנכסים והזכויות שלכם ואפשר לייצג את האינטרסים של המושב מול המדינה, כשזה נדרש.

תחומים מורכבים מחייבים טיפול מקצועי

מתחומים שונים שנראים לכאורה לא משיקים, אפשר להבין שכל טיפול בנושאים כמו נכסים, ירושה ויחסים במשפחה, רישום נכון של נכס או בעלות, ניהול נכון של מגעים עם הרשויות והיכרות טובה עם החוקים והנהלים של גופים שונים שאחראים על הקרקעות והנכסים בישראל יכול להציל הרבה מאוד רכוש משפחתי שעבר בירושה והוא חלק מהגאווה של המושב או המשפחה. שירותי משרד עו"ד שדה ושות' ניתנים לכל מי שנראה לו שהמקרה שלו אבוד ואי אפשר להילחם על הזכויות שלו בנכסים שלו שהוא עלול לאבד.

Exit mobile version