Site icon מקומון רמת גן

חיבור משפטי לנכסי דלא ניידי

קרדיט canva

בכל הנוגע לקנייה או מכירה של דירה, יש חשיבות מכרעת לייצוג המשפטי הנכון על מנת להבטיח עסקה חלקה ומוצלחת. עורך דין מקרקעין מומלץ יעניק ליווי ותמיכה שלא יסולאו בפז לאורכו של כל התהליך, החל מבדיקת חוזים וניהול משא ומתן ועד ביצוע בדיקת נאותות ופתרון כל מחלוקת שעלולה להתעורר. אחת הסיבות העיקריות לכך שחשוב להצטייד בעורך דין מקרקעין מומלץ בעת רכישת דירה היא לוודא שהחוזה הוגן ומחייב מבחינה משפטית. עורך דין יעיין בתנאי החוזה ויוודא שהם לטובתך, ובנוף, גם ייעץ לך על כל ההשלכות המשפטיות של ההסכם ויעזור לנהל משא ומתן על כל שינוי שעשוי להיות נחוץ, וכמובן יציין עניינים מיוחדים נוספים שיש להתחשב בהם, כמו זכויות בקרקע אם יש, תכניות עתידיות ועוד.

חשיבותה של בדיקת נאותות

תפקיד חשוב נוסף של עורך דין מקרקעין הוא ביצוע בדיקת נאותות בנכס. כמו שפני רכישת מכונית לוקחים אותה לבדיקה במוסך, כך עם נכסים. זה כולל חקר ההיסטוריה של הנכס, וידוא שכל ההיתרים והרישיונות הדרושים קיימים, והבטחה שאין שעבודים או בעיות משפטיות אחרות שעלולות להשפיע על המכירה, או על ערך הנכס. על ידי ביצוע בדיקת נאותות, עורך דין קניית דירה יכול לעזור להגן עליך מכל בעיה משפטית אפשרית שעלולה להתעורר בעתיד, ולהגן על האינטרסים שלך בעת ביצוע העסקה.

ייעוץ משפטי לעיון במסמך משפטי

בכל הנוגע למכירת דירה, עורך דין מקרקעין יכול גם להעניק ליווי רב ערך. הם יכולים לעזור לנסח את חוזה המכירה, ולעיין בחוזה המכר, לייעץ לגבי כל הדרישות המשפטיות שיש לעמוד בהן לפני השלמת המכירה, ולוודא שכל המסמכים הדרושים מוכנים ומתויקים כהלכה. תפקידו של עורך דין מכירת דירה כולל גם סיוע בפתרון כל מחלוקת שעלולה להתעורר במהלך המכירה, כגון חילוקי דעות על מחיר או מצב הנכס או רהיטים מחוברים לקירות שישנם, בין אם משלמים עליהם ובין אם לא.

לטובת האינטרסים שלכם

אם אתם מתכננים לקנות או למכור דירה, חיוני למצוא עורך דין מוסמך ובעל ניסיון בעסקאות הדומות לעסקה שברצונכם לבצע. כדי שיוכל לספק את הייצוג המשפטי הדרוש לכם, להגן על האינטרסים שלכם ולהשיג את המטרות שלכם בעסקה זאת. במשרד של מלי חיימוב, עורכת דין ונוטריון, מלווים במקצועיות רבה עסקאות נדל”ן מגוונות, רישום נכסים בבתים משותפים, עסקאות של התחדשות עירונית תוך בקיאות בחוקי התכנון והבניה, ובנושאים כלכליים החל מיעוצים בנושאי מיסי מקרקעין, וכלה בתביעות הקשורות לנושאים אלה.

Exit mobile version