Site icon מקומון רמת גן

התקווה החדשה לגברים

קרדיט Canva

גברים שסובלים מהתקרחות הדרגתית מנסים שיטות שונות על מנת לתקן את הטבע ולנסות מראה מלא יותר באמצעות השתלות שיער שונות, אבל גם שם יש מקרים שלא תמיד מצליחים וזקוקים לתיקונים. השתלות שיער נחשבות אמנם לפופולריות, אבל לא כולם אוהבים להיות תלויים בטיפול כזה ולעבור שנה ויותר של הסתגלות למצב שבוא השיער החדש תופס ומתחיל לצמוח מחדש וגם אז לא תמיד נראה בהתאם למה שציפו לקבל. שיער מלא וסמיך הוא שיער שלא כולם יכולים לשחזר או לקבל בהשתלת שיער, ולכן יש פתרון אחר שיכול לעזור להם אסתטית. היום מקובל לעבור הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה שממלאת את הראש בדמויי זקיקי שיער כדי שיוכלו למלא קרחות קטנות ולעבות את המראה של השיער, בין אם הוא מושתל או טבעי. בשיטה זאת אפשר לשפר את הראש של כולם מבלי להשקיע יותר מכמה טיפולים במשך כמה שבועות, ולקבל את המראה המיוחל בקלות רבה. הקליניקה של סקאלפ ישראל מציעה לכם טיפולים בידי טכנאים מומחים ששמחים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולשפר את הביטחון העצמי שלכם.

עברתם השתלה לא מוצלחת? יש פתרון מושלם

אנשים שעברו השתלות שיער לא מוצלחות ונותרו מצולקים זקוקים לפתרון הרבה יותר טוב מפיאה להסתיר צלקות מהשתלת שיער. הטיפולים משאירים צלקות וגם מראה פחות אסתטי במקרים של השתלת שיער מוצלחת עד שהשיער המושתל צומח שנית. הפתרון המושלם של מיקרופיגמנטציה משרת את כל מי שרוצה להיראות טוב יותר כבר עכשיו ולתמיד. הדמיית שיער שנעשית על ידי מומחים מדמה את השיער שלכם בקשת של צבעים מבוקשים כדי שתתאים לצבעים הטבעיים שלכם ותשרת את המראה המושלם שלכם באופן טבעי. לאחר פגישה עם הטכנאים תוכלו להבין טוב יותר מה מוצע לכם, איך זה ייראה, ואפילו לדמות את זה כדי להבין מראש את התהליך ואיך תיראו לאחריו.

מה חשוב לדעת על הדמיית שיער?

הדמיית שיער מתאימה גם לגברים קירחים שמגלחים את הראש בגלל התקרחות הדרגתית, ורוצים לקבל מראה מלא של הראש במקום המפרצים שנוצרים. ההתקרחות יכולה להיות בגלל כל מיני סיבות, כולל מחלות וטיפולים או בגלל גנטיקה. הטיפול והצלחתו מלאים ומקנים לכם בתוך כמה שבועות מראה של ראש מלא זקיקים שנראה הרבה יותר אסתטי מאש ראש עם מפרצים גדולים. אם אינכם בטוחים כיצד תיראו בואו להתייעצות ולבדיקת הראש שלכם כדי שתוכלו לדמות זאת ואחר כך תקבלו יממה כדי לחשוב עם עצמכם לפני שתתחייבו לטיפול ותבואו לקבל אותו. הטיפול מוצע על ידי סקאלפ ישראל שמטפלת בלקוחותיה הרבים לשביעות רצונם המלאה כבר שנים.

Exit mobile version