Site icon מקומון רמת גן

התחדשות עירונית כל מה שצריך לדעת

צילום: FREEPIK

לא אחת יוצא לנו לשמוע את המושג התחדשות עירונית אבל לא באמת להבין במה מדובר. חשוב שאם אנחנו נכנסים לתהליך זה, נדע מה המושג באמת מייצג ובכלל, נבין גם מדוע חשוב שנהיה מלווים בעורכי דין ולא נבצע את התהליך בעצמנו, או לפחות ננסה, ברמה הבירוקרטית. הצעד הראשון שלנו הוא להבין מהי התחדשות עירונית לפני הכל.

התחדשות עירונית – נעים להכיר

התחדשות עירונית באה לחדש את מרקם המגורים הוותיק ולשפר אותו בכל רמה אפשרית. לרוב, מדובר על חיזוק ומיגון בנייני המגורים והשטחים הציבורים, לצד תשתיות כמובן. יחד עם זאת מעורב פה גם אלמנט אסתטי שמחדש והופך כל מתחם מגורים לפשוט נעים יותר לשהות בו.

את הפרויקטים הללו מקדמים או באמצעות יוזמה פרטית או באמצעות יוזמה ממשלתית והם מאפשרים לבעלי דירות למגן, לחזק, להרחיב ולשדרג את איכות החיים ברמה גבוהה. כאשר אתם מתחילים את התהליך מומלץ שתשכרו את שירותיו של עורך דין המתמחה בהתחדשות עירונית על מנת שתקבלו את הליווי המקצועי הראוי, לתהליך קל, נוח, וללא עגמת נפש בתוצאותיו.

מהם מסלולי הפרויקטים?

בפרויקטים אלו דירה קיימת או נהרסת כליל, או משופצת. במקרה של הריסה כללית נבנית דירה חדשה כמובן. השיפוץ והבניה אינם על אחריות בעלי הדירות, כמו גם לא העלויות. חשוב שלבעלי הדירות יהיה את כל המידע הנדרש להם כי זוהי החלטה של פעם בחיים, ועל כן, חשוב שבמהלך כל התהליך תהיו מלווים בעורכי דין מקצועיים העוסקים בתחום זה.

חשוב לציין, הפרויקטים הללו יכולים להתקיים אך ורק אם יש הסכמה של בעלי הדירות, הסיבה לכך היא בגלל שבעלי הדירות הם בעלי הזכויות בקרקע. ככל שמדובר באחוזי ההסכמה, ובמשא ומתן מול הדיירים רצוי שאנשי מקצוע המתמחים בתחום ההתחדשות העירונית יעשו את הצעדים הפורמליים המתאימים מבחינת שיח מול הדיירים על מנת להסביר להם את התהליך מתחילתו ועד סופו. המסלולים עבור התחדשות עירונית הם:

 

 

אתם לא לבד

משרד עורכי דין רונאל שווגר ושות' המתמחים בהתחדשות עירונית וכמובן בייצוג של בעלי דירות יעניקו לכם את השירות הטוב ביותר, לצד מקצועיות ברמה גבוהה. כשאתם בידיים טובות, כל תהליך יהיה נגיש, מהיר, נוח וקל עם מקסימום תוצאות לשביעות רצונכם.

Exit mobile version