Site icon מקומון רמת גן

השכרת מסך ומקרן בתל אביב

תל אביב היא בירת האירועים, בכל ערב נערכים בה הצגות, מסיבות, כנסים, או הרצאות ולרבים מהאירועים יש לדאוג להשכרת מסך ומקרן בתל אביב. חברת "ביט פארטי" מציעה השכרת מקרנים ומסכים בגדלים שונים ולכל סוג אירוע, אירוע לחברים או למשפחה בבית פרטי או אירועים באולמות גדולים הדורשים מקרנים רבי עוצמה.

המקרנים מתחלקים לשני סוגים של מקרנים, מקרנים לתצוגה ביתית ומקרנים לתצוגה מחוץ לבית. ההבדל בין שני סוגי המקרנים הוא בעוצמת התאורה, ככל שעוצמת התאורה נמוכה יותר, כך תוכלו להגיע לתמונה ברורה ואיכותית יותר ולצבעים חדים.

יש מסכים המיועדים לתלייה ובהשכרת מסך הקרנה 2.44x  2.44 מטר יש צורך בחצובה. בכל מסך שתיבחרו חברת ביט פארטי מאחלת לכם צפייה נעימה.

במאמר זה הבאנו חמישה טיפים חשובים בנושא השכרת מקרן ומסך בתל אביב, טיפים שיסייעו לכם לבחור מקרן תקין "שיהיה אחראי" על הצלחת האירוע.

השכרת מסך ומקרן בתל אביב – 5 טיפים מנצחים לבחירת מסך ומקרן

 השכרת מסך ומקרן בתל אביב – טיפ מספר 1

אף פעם אל תשכרו מסך או מקרן בלי לבדוק אותם. חשוב להפעיל את המסך בחנות כדי לוודא שהוא תקין ועובד היטב. רק אחרי שאתם בטוחים שהמסך והמקרן תקינים, תוכלו לסכם את פרטי העסקה.

השכרת מסך ומקרן בתל אביב – טיפ מספר 2

חשוב להקפיד שהמקרן מתאים לרזולוציה של המסך ושהוא מקרין את התמונה בשלמותה. אם ניסיתם לבדוק את המקרן והתמונה שהתקבלה על המסך לא הייתה ברורה מספיק ואיכותית, אל תתעצלו, המשיכו לבדוק מסכים נוספים עד שתמצאו את המסך המתאים. חברת ביט פארטי מציעה מגוון של מסכים להשכרה, אחד מהם ודאי יתאים גם לכם.

השכרת מסך ומקרן בתל אביב – טיפ מספר 3

שימו לב לגודל של המסך. חשוב לבחור מסך אשר מתאים לגודל של החלל. אם החלל שלכם קטן, בחרו מסך במידות קטנות, יחסית, אם החלל שלכם גדול וצפויים להגיע לאירוע חברים רבים, מומלץ לבחור במסך גדול כדי שגם מי שיושב בשורות האחרונות יוכל לראות את התמונה המוקרנת בבירור.

צילום: ג'וש הילד
השכרת מסך ומקרן בתל אביב – טיפ מספר 4

חוגגים אירוע גדול בפארק בתל אביב או בכל מקום אחר, מומלץ לכם לשכור מקרן נוסף שישמש לגיבוי במקרה של תקלות במקרן. מומלץ גם לשכור גנרטור שישמש אתכם במקרים של נפילות מתח או תקלות אחרות במערכת החשמל, ואם אין לכם תשתית חשמל בפארק ואתם נדרשים לשכור גנרטור שיספק לכם חשמל, כדאי לשכור גם גנרטור נוסף.

השכרת מסך ומקרן בתל אביב – טיפ מספר 4

אם אתם עורכים אירוע חשוב עם הרבה אנשים כמו למשל חתונה בשפת הים בתל אביב או הופעת בכורה של תיאטרון רחוב באחד מרחובות תל אביב, רצוי לשכור איש צוות מקצועי ומיומן שיהיה אחראי להפעלת המקרן והגנרטור, אם יש גנרטור, כדי שבמקרה של תקלה הוא ידע לתת מענה מידי ומקצועי.

השכרת מסך ומקרן בתל אביב – טיפ אחרון

מומלץ לשכור מקרן אשר מגיע עם רמקול מובנה. חשוב להקפיד שהמקרן לא יהיה כבד מדי, כדי שאפשר יהיה להעביר אותו בנוחות ובקלות ממקום למקום. חשוב גם להקפיד על עוצמת ההארה של המקרן. ככל שעוצמת ההארה תהיה ממוקדת וגבוהה יותר, כך גם התמונה תהיה איכותית וברורה יותר.

לסיכום, השכרת מסך ומקרן בתל אביב –  בואו ללמוד איך לשכור מקרן!

במאמר זה הבאנו חמישה טיפים חשובים שיעזרו לכם ללמוד הכול על אודות השכרת מקרן ומסך בתל אביב. כאשר במרכז האירוע ניצבות תמונות ושקופיות המוקרנות על גבי מסך, איכות המקרן תקבע האם האירוע ייזכר כהצלחה או כאכזבה.

Exit mobile version