Site icon מקומון רמת גן

השיטה החדשה להסרת שיער אצל כולם

קרדיט - Canva

כבר שנים הטכנולוגיה שמשמשת אותנו להסרת שיער עם תוצאות מעולות וללא טרחה רבה משתכללת מדי שנה, ונוספות אליה שיטות חדשות ומתקדמות אף יותר. כל שיטה מטפלת בבעיות שהשיטה הקודמת לא מצליחה לטפל בהן ולכן ככל שמנסים לעבור טיפולי הסרת שיער בשיטה שהיא המילה האחרונה, כך יש לכם יותר סיכוי לפתור את בעיית השיער המיותר שאתם רוצים להסיר, גם נשים וגם גברים. היום תוכלו להשתמש בשיטה חדשנית לגמרי של הסרת שיער על ידי הסרת שיער shr, ובכך ליהנות מיתרונות נפלאים שכולם ישמחו לשמוע עליהם. למשל, אם בעבר בעלי שיער בהיר ועור כהה לא יכלו לעבור הסרת שיער בלייזר, היום זה אפשרי הודות לשיטה זו. השיטה SHR מבוססת על הבזקי אור מהירים וקצרים שמוקרנים ברצף ובכך תוקפים את השורש של השערה, מחממים אותו ומייבשים את ההזנה שלה. לשיטה יש יתרונות נוספים שאין בשיטות הקודמות ולכן אפשר לעבור את זה ללא כאב, ללא הגבלות כמעט מלבד בימים הראשונים שאפיינו את השיטה הקודמת כמו אי חשיפה לשמש למשך כל התקופה, כאשר כאן זה רק לכמה ימים. הקוסמטיקאית חן מלכה מזמינה אותך ליהנות מיתרונות השיטה להסרת שיער בכל חלק בגוף ביעילות מדהימה.

לטפל בכל בעיה אסתטית בקלות

כשאתן רוצות לקבל טיפול בבעיה אסתטית אתן רוצות לסמוך על הקוסמטיקאית שלכן במאה אחוזים. אתן רוצות להיות בקליניקה טובה ונעימה, אצל אשת מקצוע מעולה שיודעת מה היא עושה ומציעה לכן פתרונות אסתטיים לבעיות שונות כמו טיפול בגבות ובריסים ובהסרת שיער מיותר. קוסמטיקאית במבשרת ציון מספקת שירות שהוא הרבה יותר משירות אסתטי וטיפול יופי. היא מקשיבה לכן והיא יודעת כל מה שצריך על ההעדפות שלכן ועל מה שעושה לכן טוב וגורם לכן להרגיש הכי יפות שאפשר.

הסרת שיער גם לבהירות עור

מלבד טיפולי יופי מחכים לכם הטיפולים המצוינים להסרת שיער שמתאימים לכולם. בהירות עור עם פלומה או שיער בהיר יכולות מעכשיו להיעזר בשיטה להסרת שיער שעוזרת גם להן ומקבלת אותן לטיפולים בלי בעיות. הסודות הגדולים של היופי נחשפים כשאתן הולכות לקוסמטיקאית שלכם שמקשיבה לכן בזמן שאתן עוברות את הטיפול הכי טוב שאפשר כדי לחזור לשגרה נינוחות ויפות הרבה יותר. חן מלכה מלווה את הלקוחות שלה כבר שנים ומצליחה לתת לכל אחת את ההרגשה הכי נוחה בעולם לקבל טיפולי יופי יסודיים ומקצועיים. בקליניקה שלה לקוחות שבעי רצון מהיחס השירותי והאדיב ומהמקצועיות המוכחת.

Exit mobile version