Site icon מקומון רמת גן

הפקה מקצועית ומקורית של בוק בת מצווה

הפקת אירוע כמו חגיגת בת מצווה מתחילה מספר חודשים מראש מאחר ויש לבחור גן או אולם אירועים, או מועדון אטרקטיבי המתמחה במסיבות בת מצווה. כמו כן, יש להזמין קייטרינג, להחליט על תפריט וכיבוד, לבחור בעלי מקצועי כמו צלם ותקליטן, ואין לשכוח אטרקציות מקוריות לשדרוג האירוע. לאחר שבוחרים מקום ניתן להחליט על אופי המסיבה, ובהתאם לכך לעצב את המקום ולהכין תפאורה מדליקה. בנוסף, כדאי להפתיע את כלת השמחה עם בוק בת מצווה מושקע, חוויה מרגשת ובלתי נשכחת לילדה.

חגיגה של פעם בחיים

הורים רבים מעוניינים להפיק מסיבת בת מצווה מושקעת ולשמח את בתם עם חגיגה מקורית ומהנה. לאירוע מזמינים קרובי משפחה, חברים טובים, קולגות מהעבודה, שכנים וכמובן את חבריה וחברותיה של הילדה. עם זאת, חשוב לזכור כי האירוע מיועד לסמל את המעבר מתקופת הילדות לבגרות, וכיום הבנות יודעות בדיוק איך הן רוצות לחגוג את מסיבת הבת מצווה שלהן. לכן, כדאי לשלב את הילדה בהכנות לאירוע, להתייעץ עמה, לבחור יחד אטרקציות ומקום, להחליט את מי להזמין וכיוצא בזה. בנוסף, כדאי להפתיע את הילדה עם צילומי בוק בת מצווה בסטודיו מקצועי או בצילומי חוץ מרהיבים וייחודים.

פיה ילדת בת מצווה.צילום באדיבות פלאשבק הפקות רונן הרצוג

כיום יש רעיונות שונים לצילומי בת מצווה, לכן כדאי לפנות לסטודיו מקצועי לצילום, על מנת לקבל ייעוץ, ולהחליט על חבילת צילום מתאימה. יש לזכור כי צילום האירוע נועד להנציח אותו באמצעות אלבום תמונות מרהיב, אך מעבר לצילום האירוע עצמו הסטודיו יכול לספק מענה גם להפקת בוק בת מצווה מושקע ומקורי, מצגת לאירוע, מגנטים לאירועים ועוד.

הפקה קסומה של בוק בת מצווה

כאמור, כדי להפתיע את הילדה העומדת לחגוג בקרוב 12 אביבים, מתכננים חגיגה גדולה עם מוזמנים רבים. בנוסף, כדאי להפתיע את הילדה עם מתנה מרגשת כמו צילומי בוק בת מצווה, מזכרת נפלאה ובלתי נשכחת לכל החיים. בהתאם לאופייה של הילדה ועל פי דרישותיה ודרישות ההורים, יחד עם ייעוץ מקצועי מצד צוות חברת ההפקות, קובעים היכן ייערכו הצילומים לבוק. כך לדוגמה ניתן להפיק בוק בת מצווה של סיפורי אגדות, בוק מושקע ומקורי עם תפאורה קסומה ופריטי לבוש ואביזרים הלקוחים מעולם הפיות והאגדות.

בנוסף, ניתן להחליט על צילומים בחיק הטבע, לדוגמה צילומים בים, בפארק קרוב לבית, ביער הפיות, בגבעת הרקפות, לצד אגם או נחל וכדומה. את המיקום לצילומים קובעים לאחר פגישת ייעוץ בסטודיו לצילום, לאחר אפיון הילדה והתאמת הבוק למאפייניה הייחודיים ולטעמה האישי.

חשוב לזכור כי את הצילומים לבוק בת מצווה ניתן להקרין על גבי מסכי ענק במהלך האירוע, ולהפתיע את כל האורחים, ביניהם חבריה וחברותיה של הילדה. מעבר לכך, מקבלים עותק דיגיטלי של כל התמונות מיום הצילומים, ואלבום תמונות מרהיב ומושקע עם תמונות מוגדלות לאחר ליטוש באמצעות פוטושופ.

Exit mobile version