Site icon מקומון רמת גן

העסק הדיגיטלי שלך: חברות שירות טכנולוגיות שאתה חייב להכיר

הגמישות בעידן הטכנולוגי החדשני מאפשר ליותר ויותר אנשים את החופש שהם מחפשים. בדיוק מסיבה זו עסקים בדיגיטל הפכו לבחירה פופולרית בקרב בעלי עסקים רבים. כך שאם אתה בעל עסק בדיגיטל, או בעל רעיון למיזם טכנולוגי פורץ דרך, אספנו עבורך את החברות הטכנולוגיות הטובות והמיומנות ביותר בתחומן, שישמשו אותך לאורך כל הדרך בעסק שלך. 

פלאקארד: חברת הסליקה הטובה ביותר לעסק

אין עסק דיגיטלי טוב שלא מחובר למערכת סליקה. כל עסק באשר הוא חייב מערכת סליקה, בין אם מדובר בחנות פיזית או חנות דיגיטלית. אך חברות טכנולוגיות, נותני שירות בדיגיטל ועסקים במסחר האלקטרוני חייבים להתחבר לחברת סליקה וכדאי שזו תהיה החברה שתתן להם את המענה הטוב ביותר.

סליקות האשראי בעסק שלך הם לב הפעילות העסקית שלך וסגירת עסקאות מבוססות בעיקר על מערכת האשראי איתה אתה עובד. כיום יותר ויותר חברות מציעות שירותי סליקה ובעלי העסקים צריכים לבחור את החברה שתתן להם את השירות המדויק להם ותשרת אותם מההתחברות הראשונית למערכת ועד לפעולות יומיומיות בעסק.

(באדיבות: חברת פלאקארד)

חברת פלאקארד מציעה  פתרונות מתקדמים לסליקה ובקרת כרטיסי אשראי לעסקים. החברה עובדת עם עסקים קטנים, חברות ותאגידים ומחזיקה בידה את הפתרונות המדויקים לכל עסק! לפלאקארד יש מחלקות פיתוח בתוך החברה אשר עובדות מסביב לשעון במטרה לתת שירות איכותי ואדיב ללקוחות שלה. כך שלא משנה באיזו בעיה נתקלתם, תמיד יהיה לכם את המענה הטוב והמהיר ביותר. 

החברה קיימת מעל 35 שנים וכל הזמן מתעדכנת ומפתחת פתרונות מתקדמים וטכנולוגיים אשר מתאימים להתפתחות המואצת של כרטיסי האשראי והעולם העסקי שקורה במהלך השנים. פלאקארד עומדת בתקנים  EMV ו-PCI ושמה דגש על שרידות מערכת עבור חברות גדולות ותאגידים. החברה מחזיקה במחלקת לוחמי סייבר להגנה רב שכבתית על פרטי האשראי שלכם ושל הלקוחות שלכם ובנוסף מחזיקה הגנה הטובה ביותר בארץ בשיטת D3Secure אשר נועדה להגן מפני גניבות אשראי, הכחשות עסקאות ועוד.

פלאקארד פיתחה מערכת ניהול אחורית לעסק עם דוחות מפורטים אשר עוזרים לבעלי עסקים לנהל את העסק שלהם בצורה שוטפת ונוחה ועם מינימום מאמץ. בין פיתוחי החברה קיימים מערכות כמו התאמות אשראי, ממשקי תוכנה סגורות, התאמות SAP ועוד. אז אם אתה בעל עסק ואתה מחפש את החברה המקצועית ביותר, היכנס לאתר 'פלאקארד' סליקה לעסקים, שם תוכל לראות את הפעילות הרחבה של החברה ואף ליצור עמם קשר מיידית.

בניית אתרים ומיזמים: ביומיטק תעזור לך לבנות את המיזם היוקרתי שלך כמו שחלמת

כל עסק בשנת 2023 מבין שמיזם טכנולוגי בעסק זהו השלב הבא והנחוץ בפיתוח העסקי. בין אם אתה יזם או בעל עסק, פיתוח אפליקציה או כל מיזם טכנולוגי אחר תורם רבות לתדמית העסק, לחשיפתו ואף יוצר הכנסה נוספת ולפעמים ללא מאמץ.

עסק שכבר עשה דריסת רגל ראשונה ומוצלחת בעולם העסקי תמיד יחפש להתקדם. כיום יותר ויותר עסקים בוחרים לבנות אתר אינטרנט אשר יהווה עבורם ערוץ שיווק נוסף, ערוץ מכירות נוסף ויגדיל את ההכנסות השנתיות בעסק. או במקרה אחר, במיוחד כאשר אנו מדברים על יזמים עם רעיונות לסטארט-אפ, יזמים רבים מגיעים עם רעיונות ששווים מיליונים ובוחרים להקים מיזם טכנולוגי הדורש ידע בתכנות. כך או כך, חברת ביומיטק יודעת לתת את השירות הנכון על פי צורך והצוות בחברה מומחה בכל מה שקשור לתוכנה וכתיבת קוד. 

(באדיבות: חברת ביאומיטק )

חברת ביאומיטק היא בית פיתוח תוכנה ופיתוח אפליקציות מהמתקדמות והמקצועיות ביותר בארץ. החברה קיימת מעל ל- 20 שנה ומציעה שירותים טכנולוגיים רבים שיעזרו לך להגשים את החלום שלך ולבנות מיזם ייחודי, יוקרתי ואיכותי. החברה מחזיקה בצוותי תוכנה במיקור חוץ, צוותי אפיון ועיצוב, מתכנתים המומחים בבניית אתרים ומפתחי אפליקציות. ביאומיטק מיומנת בחיבור בין האנשים הנכונים, כך שאם אתה מחפש את החברה הנכונה לצמוח איתה, חברת ביאומיטק תתאים לך את הצוות הנכון ביותר להגשמת הרעיון שלך.

החברה מאמינה בשקיפות מלאה מעל הכל. ביאומיטק מבינה כי בעל המיזם ומנהל הפרויקט האמיתי הוא בעל הרעיון ולכן שמה דגש על קשר הדוק בין צוות המתכנתים לבעל העסק לאורך כל תהליך הפרויקט. לאורך עבודתך עם ביומיטק תקבל דוחות התקדמות בכל שלב בפרויקט. צוות המתכנתים הינו צוות מסור, אחראי, אמין ואדיב ויודע לתת לך את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר.

נותן שירות בתחום הטיפולי ורוצה להיכנס לדיגיטל? המהפך הטכנולוגי של חברת BEME

החלק הזה מיועד לנותני השירות בתחום הביוטי אשר מחפשים פלטפורמה דיגיטלית שתגביר את ההכנסות והחשיפה של העסק. אחד האתגרים היותר נפוצים אצל נותני שירות בתחום הביוטי והטיפוח, זה האהבה העזה למקצוע עצמו אשר מצריכה את המטפל להיות בהתעסקות מתמדת בשיווק העסק ומציאת לקוחות. רוב בעלי הקליניקות מעדיפים פשוט לעשות את מה שהם אוהבים בלי נושא השיווק על הראש. בימי נועדה להקל על בעלי הקליניקות העצמאיים ולעזור להם לעשות את מה שהם באמת רוצים לעשות ובקלות! הרי בסופו של דבר, הם הגיעו לעבוד במקצוע שלהם ולא לעבוד בשיווק. 

הכירו את בימי אשר יצרה מהפך טכנולוגי ענקי בתחום הקליניקות ועולם היופי המתפתח!

BEME הינה פלטפורמה ייחודית אשר נועדה אך ורק לנותני שירות בתחום הטיפולי. חברת BEME נותנת הזדמנות ייחודית לשיווק העסק שלך ועוזרת לך להגדיל את כמות הפניות החודשיות של מטופלים פוטנציאלים לקליניקה שלך. 

(מקור: חברת BEME)

בימי נוצרה מתוך הרצון לתת לנותני שירות הזדמנות לעשות את מה שהם אוהבים 24/7 מהזמן בלי להתעסק בשיווק באופן מסיבי אשר לוקח את רוב הזמן. איך זה עובד?

  1. בשלב הראשון יש להיכנס לאתר של בימי וממלאים פרטים אישיים ואת פרטי הקליניקה על פי השאלות המוצגות בטופס באתר המיועד לבעלי קליניקות.
  2. לאחר מכן נציג מטעם החברה יוצר קשר ובתהליך משותף העסק שלך יוצג באתר עם כל הפרטים הרלוונטיים בקטגוריה המתאימה לתחומכם.
  3. לקוחות פוטנציאלים נכנסים לאתר BEME ומחפשים את השירות הרצוי שלהם ומוצאים את הדף שלך בעזרת מערכת סינון מתקדמת.
  4. הלקוחות יכולים לראות את כל פרטי השירות של כל קליניקה ובכך הם בוחרים למי לפנות, אז כדאי להשקיע  בתוכן ובתמונות בדף העסק.
  5. לקוחות פוטנציאלים מתקשרים אליכם לסגירת עסקה ואתם מבצעים את מעמד המכירה וסוגרים את העסקה בקלות.

אז אם יש לך קליניקה בתחום היופי כמו: קוסמטיקה, טיפולי פנים, יישור שיניים, הסרת שיער בלייזר, מרפאות שיניים, הלבנת שיניים ועוד, זה המקום בשבילך.

(מקור: חברת BEME)

האתר שלכם חייב קידום אורגני בגוגל : הכירו את TOVANA חברת הקידום הטובה ביותר

יכול להיות שאתה לאחר עבודה קשה וארוכה ובנית סוף סוף את האתר שלך או שאולי אתה בתהליכי בניית אתר לעסק. כך או כך, חשוב שתכיר את הדרכים הטובות ביותר שיעזרו לך לחשוף את האתר שלך ובכך לייצר כניסות שוטפות של קהל היעד שלך אל תוך האתר. ישנם עסקים אשר אינם בקיאים בדיגיטל ובטוחים שברגע שהם בנו את האתר שלהם הם עשו הכל ועכשיו אפשר להירגע ולחכות למכירות הנחשקות. אבל זה לא עובד ככה וכדאי להבין זאת כמה שיותר מהר. 

אתר טוב לעולם לא מייצר לקוחות אם לא משקיעים בקידום האתר במנועי החיפוש של גוגל: קידום אורגני או ממומן. קידום ממומן יכול להיות טוב לתחילת הדרך שלך כדי לייצר כניסות והכנסות מיידיות. אך ההמלצה לשיווק איכותי שיחסוך לך הרבה כסף בטווח הארוך היא להשקיע בקידום אורגני של אתרך. קידום אורגני איכותי יבטיח את מקומך בעמודים הראשונים של גוגל על פי מילות המפתח הרלוונטיות. חשוב לבחור חברת קידום אורגני אמינה שיודעת לעשות את זה בצורה הטובה ביותר ולתת תוצאות ראשונות בגוגל בטווח הארוך. קידום אורגני טוב יחסוך לך בעתיד את כל הכסף שאתה צריך להוציא על פרסומים ממומנים.

חברת TOVANA הינה חברת קידום אורגני במנועי החיפוש של גוגל אשר פיתחה שיטות קידום ייחודיות וטכנולוגיות. החברה עושה קידום אורגני לחברות וצברה ניסיון רב בקידום לחברות גדולות. תובנה מציעה ליווי אישי מלא ביצירתיות לכל לקוח. החברה יודעת להתאים לכל עסק תכנית מותאמת בדיוק לצורכי אתר העסק והשיווק שלו. אם אתה מחפש קידום אורגני שיקפיץ אתכם קדימה, יחד עם יחס יוצא דופן, שקיפות מלאה ומיומנות מקצועית גבוהה, תובנה היא חברת הקידום עבורכם. על ידי מקדם אורגני מיומן, החברה תבנה איתך תכנית אסטרטגית ממוקדת כך שבמהלך הקידום תקבל תוצאות מרחביות וחזקות הרבה יותר.

לסיכום, אם אתה בעל עסק ואתה מחפש את הדבר הבא שיקפיץ לך את העסק, את השירות הטכנולוגי הזה שאתה ממש צריך, החברות שהצגנו בפנייך יתנו לך את המענה המקצועי והאמין ביותר, נסה אותנו! בהצלחה.

Exit mobile version