Site icon מקומון רמת גן

הסתבכתם בחובות? כך תיעזרו בעו״ד חובות

קרדיט: Depositphotos

מגפת הקורונה הותירה אחריה לא מעט אנשים שהסתבכו בחובות. לכן, אין זה מפתיע שרבים מהם זקוקים לליווי מקצועי שיעזור להם להתמודד עם הנושים וגובי החובות ולמצוא את הדרך להסדיר את חובותיהם כך שיוכלו להתחיל בחיים כלכליים חדשים.

מתי לשכור עורך דין חובות?

עורך דין חובות הוא המומחה שעוזר ללווים לנהל את חובותיהם ואיש המקצוע שיעזור לכם להיחלץ מתסבוכת החובות אליה נקלעתם.

עורך דין חובות דומה במומחיותו לעורך דין פשיטת רגל בכך שהוא יכול לעזור לכם לשלם פחות כסף ממה שאתם חייבים, ולהיפטר סופית מהחוב. עורך הדין ינסה להגיע להסדר עם המלווים והנושים כך שתוכלו להחזיר את הכסף בתשלומים חודשיים שניתנים יותר לניהול.

שכירת עורך דין חובות יכול לסייע גם במצבים הבאים:

למה לצפות מעורך דין להסדר חובות?

שכירת שירותיו של עו״ד שיעזור לכם להגיע להסדר חובות מול בנקים או מול נושים אחרים, כרוך בדרך כלל במחיר. לכן, לפני שתשקיעו כסף בשכירת עורך דין כדאי לוודא שתקבלו תמורה עבור כספכם. קחו בחשבון שעורך הדין אמור להתחשב במצבכם הכלכלי ולנקוט בדרך שתאפשר לכם להתמודד עם הנושים.

לעורך הדין שלכם יש כנראה ניסיון של שנים בהתמודדות עם גופים מלווים, נושים וכל מי שמנסה לגבות מכם את החוב. עורך דין מנוסה ישתמש בידע שצבר כדי להביא בחשבון את כל המשתנים שיאפשרו לכם לקבל החלטה מושכלת לגבי הדרך הטובה ביותר לסילוק החוב במצב הספציפי שלכם.

למרות שגביית חובות עוסקת במספרים קונקרטיים, עדיין קיים אלמנט אנושי שמספק אפשרויות לניהול משא ומתן על האפשרויות להפחתת החוב, בעת הדיון עם המלווים. במקרים גבוליים, יוכל עורך הדין שלכם לעזור לכם להעלות טיעונים משכנעים יותר שיובילו להפחתת החוב בהתאם ליכולת הפיננסית הנוכחית שלכם.

רוב הפעילויות לגביית חובות לא אמורות להוביל לבית המשפט. אבל אם במקרה התיק שלכם כן התגלגל עד לסיפו של השופט, כבר יהיה לכם עורך דין מומחה בתחום שמוכן ומזומן לייצג אתכם בבית המשפט או להסביר לכם את כל האפשרויות המשפטיות שלכם, אם תחליטו לייצג את עצמכם או לשכור את שירותיו של עורך דין אחר.

סביר להניח שגובי החובות יהיו פחות אלימים וגם לא ינסו להערים עליכם, לאחר שיגלו שיש לכם ייצוג משפטי.

Exit mobile version