Site icon מקומון רמת גן

הסיפור האמיתי מתחיל לאחר פתיחת הצוואה

קרדיט Canva

משפחות רבות מגלות שקרעים וסכסוכים קטנים שלא היו מודעים להם או שתמיד הצליחו לחיות איתם בשלום פורצים במלוא העוצמה כאשר ענייני רכוש משתלבים בהם. זה המצב הקלאסי כאשר יש צוואה שבה מצוינים תנאים שאינם מוצאים חן בעיני כמה יורשים, או כאלה שהודרו ממנה, ויש כאלה שאינם משאירים צוואה ולפעמים פותחים בכך מלחמת ירושה ללא גבולות. בין אם אתם מחזיקים בידכם צוואה ובין אם לא, יש צורך לעבור את כל ההליכים המשפטיים והרשמיים על מנת לוודא שהיא כתובה בהתאם לחוק וניתן לבצע אותה. לשם כך, נחוצה פעולה רשמית של עורך דין מתמחה בתחום זה. הוצאת צו ירושה שתאשר את חלוקת העיזבון בין בני המשפחה והיורשים החוקיים על פי חוק הירושה לא אמורה להיות בעייתית, אלא אם כן יש לה מתנגדים ומערערים. במקרה כזה, משרדו של עו"ד ערן דוידוב עומד לרשותכם על מנת לטפל בהוצאת הצו ולהגן על הזכויות שלכם במלואן.

צוואות חוקיות וכאלו שאינן

בישראל, יש חוקים ברורים לגבי מהי צוואה תקפה ולא תמיד היא חייבת להיות כתובה או מנוסחת על ידי עורכי דין. אלא שמי שרוצה לקיים צוואה כזאת ולהגיש בקשה לצו קיום צוואה, חייב להוכיח שהיא תקפה מבחינה משפטית וחוקית, מה שלא תמיד מתאפשר. בית המשפט מתייחס ברצינות ובכובד ראש לרצונו האמיתי של מוריש העיזבון כפי שהוא מנוסח בצוואה, לכן, כדי הוא משתמש במנגנונים רבים על מנת לוודא שרצון המוריש לא היה מושפע מגורמים אחרים או מנוסח בצורה מעורפלת. יש תיקים מורכבים ביותר שבהם צריך לזמן עדים שיעידו על כוונת מוריש העיזבון, משום כך, מסמכי עיזבון ברורים, מנוסחים היטב וערוכים על ידי עורך דין שמתמחה בתחום הצוואות, הם בגדר חובה על מנת להבטיח את מימוש הצוואה.

מה קורה כשאתם מקופחים?

צוואה שנפתחת לאחר מות המוריש היא לא תמיד מקור לוויכוחים, אבל לא פעם היא חושפת מקרים בהם רצון המוריש שונה בפועל ממה שחשבו המוטבים. למעשה, יש סיבות שונות למה כדאי להגיש התנגדות לצוואה אם אתם חושבים שהצוואה זויפה או נערכה תוך השפעה על המוריש, ולשם כך יש להיערך למשפט. לפעמים גם צוואה תקפה וחוקית גורמת לבעיה בגלל קיפוח של יורשים שחושבים שמגיע להם יותר ולכן יש לנהל תיק זה עם כל האמפתיה והרגישות למצב המשפחה. עו"ד ערן דוידוב מייצג לקוחות בכל מצב רגיש וקשה זה שבו הם נלחמים על הזכויות שלהם בעיזבון ועל משפחתם

Exit mobile version