Site icon מקומון רמת גן

הסיבות הנפוצות להתקנת מצלמות אבטחה בעסקים

קרדיט - Freepik

הצורך באמצעי אבטחה מתקדמים יותר ויותר, כמו אבטחת וידאו, גדל, וחברות רבות בימינו מבינות את הצורך בהם. מעשים פליליים, בתוך הארגון ומחוצה לו, כמו גניבה וונדליזם, הופכים נפוצים יותר. המשמעות עבור ארגונים היא שאיומי האבטחה הולכים וגוברים, ולא רק מתוך החברה. מומחים מעריכים כי ייתכן שניטור מצלמות אבטחה מנע 67% מאירועי האבטחה, כאשר יש יותר מ-25 מיליון מצלמות אבטחה מסחריות בשימוש ברחבי העולם. מצלמת אבטחה יכולה לעזור לעצור ואולי למנוע התרחשות של פשעים. בנוסף להגנה על הנכסים והכוח אדם של החברה שלכם, זה יכול בסופו של דבר לחסוך לכם המון כסף ומאמץ בטווח הארוך. אבל כדי להבטיח שהמצלמות יפעלו באופן הטוב והאיכות ביותר יש לדאוג להתקנת תשתיות תקשורת מתאימות לצורכי החברה.

למה כדאי להתקין מצלמת אבטחה בעסק?

בין הסיבות הרבות לכך שמצלמות אבטחה מותקנות על ידי מיליוני עסקים הן:

  1. למנוע הסגת גבול, ונדליזם וגניבה- עסקים מזמינים מצלמות אבטחה כולל התקנה מסיבות רבות, אך אחת החשובות ביותר היא שהן מקטינות את הסבירות לפשעים כמו גניבה, ונדליזם ופריצות. בנוסף להיותו סיכון בטיחותי עבור הצוות שלכם, קשיים אלו יכולים להוביל גם לירידה בהכנסות. מחקר שנערך לאחרונה מצא שגניבה וונדליזם יכולים לעלות לעסקים קטנים עד 50,000 שקל בשנה. יתר על כן, מקומות ללא מצלמות אבטחה הם מטרות עיקריות במיוחד לפורצים בגלל שמידת הפריצה אליהם קלה.
  2. הפחתת האשמה במחלוקת משפטית- הסבירות שפשעים כמו תקיפה, פריצה ועוד יקרו בשטח של העסק היא מציאות מצערת. אם זה היה קורה, החברה תהיה במצב הרבה יותר טוב מבחינת הפחתת באשמות אם היו לה ראיות מעקב וידאו לספק לרשויות. אם יש לכם עסק, מצלמות אבטחה כולל התקנה עשויות לספק לכם שקט נפשי.
  3. הגברת בטיחות הלקוחות והאורחים- הבטחת בטיחות הלקוחות, המבקרים והאורחים שלכם צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלכם אם אתם בעלי עסק שזוכה לביקורים תכופים. לקוחות עשויים לא להרגיש בטוחים אם אין לכם מערכת אבטחה מהשורה הראשונה. זו הסיבה שמאוד מומלץ להתקין מצלמות אבטחה הן בפנים והן בחוץ.

לא רק בטחון העובדים אלא גם ביטחון העסק

מצלמות יכולות להרתיע עובדים מלעסוק בהתנהגות בלתי הולמת, כגון בריונות או הטרדה. המידע שאתם צריכים כדי לפתור קונפליקטים בין עובדים ניתן למצוא בתיעוד של מצלמות האבטחה. שימוש במצלמות אבטחה של מיקה טכנולוגיות למטרה זו יכול גם לעזור לוודא שהעובדים מצייתים לכללים. מטרת המצלמות היא להבטיח את שלומם של כולם, לכן אין מנוס מלהתקין מצלמות איכותיות בעסק שלכם.

Exit mobile version